וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "היו שחקנים שלא רצו לשחק מול סלטה ויגו"

המאמן הפורטוגלי תקף את שחקניו אחרי ההפסד המביך בגביע ואמר בציניות: "אולי לשחקנים היה קר מדי, הם שיחקו בלי חשק"

משחקי שמינית גמר הגביע הספרדי אמש (רביעי) סיפקו הרבה מאוד עניין וגם הפתעה גדולה. האלופה ריאל מדריד הגיעה למשחק חוץ בבלאידוס מול סלטה ויגו, הפסידה 2:1 והיא בסכנת הדחה מהמפעל. ברצלונה התארחה במשחק חוץ מול קורדובה וניצחה 0:2 בזכות צמד של מי אם לא ליאונל מסי, שהעלה את מאזן השערים השנתי שלו ל-88 שערים. בעוד שבבארסה העסק דופק והקבוצה לא מפסיקה לנצח, בריאל מדריד הלחץ גובר. הקבוצה רחוקה מאוד מיריבתה המושבעת במאבק האליפות וכעת גם בגביע מצבה לא מזהיר.

שחקן ריאל מדריד אנחל די מריה מול שחקן סלטה ויגו אגוסטו. רויטרס
מעדו בבלאידוס. אנחל די מאריה/רויטרס

"יהיה לי הרבה מה להגיד לשחקנים שלי אחרי המשחק. היו שחקנים ששיחקו ללא מוטיבציה. אולי הם לא רצו לשחק במשחק הזה. היה מאוד קר במשחק, היה גשם וזה גביע. אולי לא תמיד המאמן אשם כשהקבוצה מפסידה". כך תקף בסיום המשחק ז'וזה מוריניו את שחקניו ולא חסך בביקורת.

המאמן הפורטוגלי נשאל מדוע הוא לא הכליל בסגל את אלבארו מוראטה, החלוץ הצעיר והשיב בזעם: "זו הייתה החלטה שלי להשאיר את מוראטה בחוץ. לפעמים ההחלטות שלי טובות ולפעמים לא טובות. עכשיו בגלל שהפסדנו ההחלטה שלי היתה לא טובה, בגלל שהוא היה חייב לשבת על הספסל". מי שדווקא זכה לתשבוחות ממוריניו חרף ההפסד, היה רפאל וראן, הבלם הצרפתי שסחב פציעה במהלך המשחק: "וראן שיחק כמו אלוף. הוא עשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. הוא נפצע ולא יכל לעשות ספרינטים ולא הגנה, אבל הוא שיחק עד הסוף והשאיר אותנו עם 11 שחקנים במקום שנהיה בחיסרון של שחקן".

בניגוד להפסדים קודמים בעבר, הפעם מוריניו לא ניסה לתרץ את ההפסד ושיבח את היריבה: "אהבתי איך שסלטה שיחקה. הגיע להם לנצח את המשחק והתוצאה היתה הוגנת. אומנם הגול השני שלהם היה מקרי לגמרי אבל תוצאה של 0:1 להם היתה משקפת. סלטה היתה יותר טובה במשחק הזה, אבל אני עדיין חושב שריאל תעבור בגומלין".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול שחקני קורדובה. AP
לא עצר גם מול קורדובה. מסי/AP

וכשבריאל מדריד הלחץ גובר, בברצלונה יכולים להיות שבעי רצון. הצמד של ליאונל מסי אמש העניק לקטלאנים 0:2 קליל מול קורדובה לקראת הגומלין, וגם שיפר את שיאו המדהים של הארגנטינאי, לו יש כבר 88 שערים ב-2012.

"0:2 זו תוצאה טובה ויתרון טוב לקראת הגומלין, אבל יש עוד משחק וקורדובה יכולה להבקיע פעמיים". כך אמר טיטו וילאנובה, מאמנה של ברצלונה אחרי הניצחון הקליל על היריבה מהליגה השניה. המאמן היה מרוצה מאוד מהיכולת של דויד וייה, למרות שליאונל מסי היה זה שכבש את שני השערים: "אני מאוד מרוצה מהעבודה שוייה עשה במשחק הזה. הוא בישל את הגול הראשון למסי ועשה המון תנועה ללא כדור".

וכמובן שאי אפשר בלי התייחסות לליאונל מסי: "עשיתי רוטציה בסגל שלי, אבל כולנו הסכמנו שמסי יכול לשחק. ליאו רצה לשחק והחלים מהר מהפציעה שלו. ראיתי אותו מאוד רענן באימונים". וילאנובה החמיא גם ליריבה: "לא הייתי מופתע מהיכולת הטובה שלהם. לא היה לנו קל מולם, הם לחצו אותנו ועשו לנו חיים קשים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully