וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס עלתה לרבע הגמר

האלופה ניצחה 0:1 את קליארי משער של סבסטיאן ג'ובינקו (57). גם קטאניה עלתה, אחרי 3:4 דרמטי בפנדלים על פארמה

אחרי עלייתה של רומא לרבע גמר הגביע האיטלקי בזכות ניצחון קליל 0:3 על אטאלנטה, הצטרפה אליה הערב (רביעי) גם יובנטוס, שניצחה 0:1 בבית את קליארי משער ניצחון של סבסטיאן ג'ובינקו. גם קטאניה בשלב הבא, אחרי מאמץ רב, 120 דקות ודו קרב פנדלים בו ניצחה 3:4 את פארמה. מילאן תקבל מחר בסן סירו את פניה של רג'ינה מהליגה השנייה, כשעוד ארבעה משחקים בשמינית הגמר יתקיימו בשבוע הבא.

שחקן יובנטוס סבסטיאן ג'ובינקו מול שחקן קליארי דריו דל פאברו. GettyImages
תיקן על ההחמצות. סבסטיאן ג'ובינקו/GettyImages

יובנטוס - קליארי 0:1

תשעה ימים לפני שהן נפגשות בליגה, האלופה אירחה את קליארי ודילגה מעליה בדרך לרבע הגמר ואולי לזכייה עשירית בגביע, בו לא זכו מאז 1995. אנטוניו קונטה ישב לראשונה העונה על הספסל במשחק ביתי, העניק מנוחה לג'ורג'יו קייליני, אנדראה פירלו ועוד מספר בכירים וראה את יתר שחקניו מציגים יכולת די בינונית שהספיקה לניצחון.

הרוסובלו הצליחו להקשות על יובנטוס, שאיבדה במחצית הראשונה את ארתורו וידאל וניקלאס בנדטנר בגלל פציעות, אך בסופו של דבר האיכות דיברה. אחרי מחצית חלשה, שכללה החמצות של בנדטנר (לפני שהוחלף בדקה ה-44) ושל סבסטיאן ג'ובינקו, היה זה הנמלה האטומית שמצא את הרשת ולמעשה הכריע את ההתמודדות. מאוריסיו איסלה העביר כדור לרחבה, לוקה רוסטיני הרחיק רע וג'ובינקו בעט שטוח פנימה בדקה ה-57. קליארי ניסתה להגיב ומאוריסיו פינייה הצ'יליאני כמעט השווה. אבל רק כמעט. יובה בשלב הבא.

שחקני קטאניה חוגגים. GettyImages
מחייכים כל הדרך לשלב הבא. שחקני קטאניה עם השוער אלברטו פריזון/GettyImages

פארמה - קטאניה 1:1 (4:3 בפנדלים)

שתי הקבוצות ממרכז טבלת הליגה הראשונה סיפקו דרמה גדולה באניו טארדיני, כשהמפגש ביניהן הוכרע רק בדו קרב מהנקודה הלבנה. פארמה דווקא פתחה נהדר את ההתמודדות, עם וולה של דורלאן פאבון הקולומביאני פנימה בדקה ה-12. היה זה שער בכורה במדי פארמה לחלוץ שנרכש בקיץ תמורת חמישה מיליון יורו מנסיונל, אבל היתרון החזיק מעמד רק שבע דקות, כשפרנצ'סקו לודי דייק מהנקודה הלבנה אחרי שריקה גבולית בגלל חסימה של מאסימו גובי על פאבלו אלברס ברחבה.

המשחק נגרר כאמור להכרעה מהנקודה הלבנה, כששוער המשנה של פארמה, ניקולה פבארין עצר את הפנדל של פאבלו באריינטוס, אבל מנגד אלברטו פריזון הגיב עם עצירה מול מרקו פארולו. גבריאל פאלטה הארגנטינאי החטיא את הפנדל האחרון של פארמה, בעוד ג'ובאני מארקזה כבש עבור קטאניה והעלה אותה לשלב הבא, שם תפגוש את המנצחת בין לאציו לסיינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully