וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם גרשוני יהיה מועמד לתואר ספורטאי השנה של 2012

כך הודיע יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק. אם יוכתר, יהיה מדליסט הזהב מלונדון הספורטאי נכה הרביעי שזוכה בתואר

הוועדה לבחירת ספורטאי השנה של ישראל לשנת 2012, הנושא את שמו של יורם אוברקוביץ' ז"ל, החליטה להמליץ בפני הנהלת הוועד האולימפי בישראל על בחירתו של נועם גרשוני, מדליסט הזהב במשחקים הפאראולימפיים בטניס בלונדון 2012, לספורטאי השנה לשנת 2012. הטקס יתקיים במחצית השניה של ינואר 2013.

יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק הודיע על כך הערב (רביעי) בתל אביב, בדברי ברכתו בטקס הוקרה מיוחד לספורטאים הנכים שחזרו מלונדון שקיימה התאחדות ספורט הנכים. "נועם, אנחנו מצדיעים לך כספורטאי, כאדם וכלוחם" אמר ורשביאק.

בעבר הכתיר הוועד האולימפי בישראל שלושה ספורטאים נכים לספורטאי השנה: ברוך חגאי (כדורסל) ב-1980, נחמן וולף (כדורסל) ויזהר כהן (שחייה) ב-1990.

הוועדה לבחירת ספורטאי השנה הכוללת את שמואל אולפינר יו"ר, חנה שזיפי, אריה זייף, אפרים זינגר וגילי לוסטיג קיבלה את המלצתו של מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר לבחור בנועם גרשוני, ואף המליצה על מאמנת ההתעמלות האומנותית אלה סמפולוב כמאמנת השנה.

הגולשת נעמי כהן, אלופת העולם לנוער, מומלצת כספורטאית השנה הצעירה. הסייף יובל פרוייליך, אלוף העולם לקדטים, מומלץ לספורטאי הצעיר של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully