וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: אשקלון והרצליה בקרב תחתית

12.12.2012 / 17:36

הקבוצה של עדי אזולאי, שניצחה שלושה משחקים ברציפות, תארח למשחק השלמה את הקבוצה הלא יציבה מהשרון (18:00)

המחזור השישי בליגת העל, שפוצל בעקבות מבצע "עמוד ענן", יגיע לסיומו מחר (חמישי) במשחק בו תארח אליצור אשקלון את בני הרצליה (18:00, שידור ישיר באתר מנהלת הליגה). הקבוצה של עדי אזולאי מגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים שנתנו לה לא מעט אוויר לנשימה במאבקי התחתית, והיא יודעת שיש לה הזדמנות לנצל את המשחקים הקרובים כדי להתרחק בצורה משמעותית מהמקום שמוביל לליגה הלאומית. באשקלון מרוצים מאוד מההשתלבות של גור פורת במשחקים האחרונים, ומקווים שימשיך את התקופה הטובה שלו.

מנגד בבני הרצליה הצליחו ביום שני סוף סוף לעצור את רצף ארבעת ההפסדים, עם הניצחון הביתי על גלבוע/גליל. בקבוצה של אריאל בית הלחמי מרוצים מאוד מההשתלבות של דרק קרקטר וג'יי אר ריינולדס, שגורמים למשחק של הרצליה להראות הרבה יותר קבוצתי, ויודעים שכשהשניים ייכנסו לכושר משחק, הקבוצה תיראה טוב אף יותר. למרות הניצחון בהרצליה עדיין לא היו מרוצים מהיכולת ההגנתית בניצחון הביתי, ומקווים לשפרה מול אשקלון.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
8 נקודות מ-200 הגדולים. גילי מוסינזון/מגד גוזני

המספר הנוסף

4 - המפגשים האחרונים בין הקבוצות, הסתיימו בניצחונות של הרצליה, כששני המאמנים האחרונים שאימנו את הרצליה לניצחונות על אשקלון הם אזולאי ובית הלחמי.

6 - ניצחונות ברציפות רשם עדי אזולאי בקדנציה הקודמת שלו באשקלון, בעונת 2007/8, כשהציל את הקבוצה מירידה.

8 - נקודות חסרות לגילי מוסינזון כדי לעלות למקום ה-200 בקלעי כל הזמנים של ישראל, ולהוציא משם את יובל נעימי.

יעמוד למבחן: בן רייס. הגארד-פורוורד של הרצליה הרבה יותר טוב במשחקי החוץ של הקבוצה מאשר בבית, ואם ימשיך בנתונים הללו, יכולים באשקלון לבנות על גניבת ניצחון חוץ יקר באשקלון.

שחקן בני הרצליה בן רייס חוגג. קובי אליהו
ימשיך להיות גדול במשחקי החוץ? בן רייס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully