וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה העברת מניות הפועל תל אביב לשישה רוכשים

הוועדה להעברת זכויות הניהול אישרה את הבקשה להעביר 50 אחוז מרמון לשישה רוכשים. עמותת אדום לעד תחזיק ב-20 אחוז

הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (רביעי) את הבקשה להעברת הזכויות בהפועל תל אביב בכך ש-50 אחוז מהמניות בחברת הראל החזקות יועברו לשישה רוכשים. מחצית מההחזקות בהפועל תל אביב יחולקו באופן הבא: עמותת אדום לעד (20 אחוז), חברת פור אלף קורפוריישן (10 אחוז), בכור צבאן (שבעה אחוז), עידו חג'ג' (חמישה אחוז), יצחק ניסנוב (ארבעה אחוז) וחברת טעם 88 (ארבעה אחוז).

בסך הכל מדובר על סכום של שישה מיליון שקל שכאמור נאספו משישה שותפים, כשבשלב הזה רמון ינסה לארגן אנשי עסקים נוספים כדי להשלים את 50 האחוז הנותרים, ביניהם איש עסקים מטייבה וסיימון כץ. עד לסיום העונה צריך רמון לגייס כאמור שישה מיליון שקלים נוספים, ואם הוא לא יצליח בכך, האחריות להבאת הכסף תופנה כלפיו וכלפי משה תאומים. משמעות ההחלטה היא שהכסף שנאסף, שישה מיליון, יכול כעת לעבור לידיו של אלי טביב.

בנוסף הבהירה הוועדה כי האישור להעברת הזכויות לעמותה ניתן על ידה לאחר שהשתכנעה שחיים רמון, אלי טביב ונציגי העמותה מכירים היטב את העובדות ומודעים בצורך למציאת פיתרון. "הוועדה סבורה כי אין זה מתפקידה לנקוט עמדה בסוגיה זו מעבר לנאמר לעיל וכי אין מניעה, תקנונית או אחרת לאישור הבקשות", נמסר בהודעה הרשמית. "עוד סבורה הוועדה כי אישור הבקשה על ידה, מוקדם ככל הניתן, יסייע לצדדים לקיים את ההתחייבויות החוזיות שלהם, האחד כלפי משנהו והיא מביעה תקווה כי הצדדים, אכן, ישכילו למצוא פתרון שימנע מחלוקות עתידיות בין מי מהצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully