וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "זו אחת התקופות התמוהות בקריירה שלי"

כוכב הלייקרס אחרי עוד השפלה: "יש לנו הכל, אין בזה היגיון". הווארד: "זה לא יימשך לנצח". אירווינג: "ניצחנו כי היינו ביחד"

13 הפסדים ורק 9 ניצחונות, זה המאזן העגום של הלייקרס אחרי יותר מרבע עונה, ורמת התסכול בהוליווד הולכת וגואה. הלילה (בין שלישי לרביעי) קובי בריאנט שוב השתולל עם 42 נקודות ושוב ראה את קבוצתו מפסידה, עם 100:94 בקליבלנד, מול הקאבס שהפסידו את חמשת משחקיהם הקודמים.

ב-LA כבר החלו להעלות ספקולציות בנוגע להגעת רכז מחליף נוסף, בגלל העיכוב בחזרתו של סטיב נאש. על פי דיווח ב-ESPN, הלייקרס ישקלו להחתים שחקנים חופשיים זמינים כמו דלונטה ווסט או אדי האוס, או לחילופין ליזום טרייד כדי לחזק את הקו האחורי.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול אלונזו ג'י שחקן קליבלנד קאבלירס. Mark Duncan, AP
"אנחנו עדיין מוצאים דרכים להפסיד משחקים". בריאנט/AP, Mark Duncan

"זו אחת התקופות המאתגרות ב-17 שנות הקריירה שלי, ואחת התמוהות ביותר", הודה בריאנט המאוכזב. "יש לנו את הכישרון ואת האופי כדי לעשות את זה, אבל אנחנו לא עושים וזה תמוה מאוד. זה ממש מתסכל. אין בזה שום היגיון, ואנחנו עדיין מוצאים דרכים להפסיד משחקים".

דוויט הווארד, שקלע 19 נקודות באחוזים רעים (3 מ-9 מהשדה, 13 מ-22 מהקו), הוסיף: "אנחנו צריכים להפסיק את הדימום איכשהו. אנחנו לא יכולים לתת למצב להרוג את מצב הרוח שלנו יותר מדי. כרגע זה קשה לכולנו. אנחנו רוצים לנצח, ונמאס לנו להפסיד. אבל כולם מבינים שמצב כזה לא נמשך לנצח".

"שיחקנו כדורסל חסר השראה", אמר מייק ד'אנטוני אובד העצות. "גם בהתקפה וגם בהגנה. אנחנו מתקשים ומשחקים בקצב מאוד איטי, ואולי זה עובר גם להגנה. אולי אנחנו איטיים. אולי אנחנו לא יכולים לעשות את זה. זה התפקיד שלי לתקן את זה, וזה מה שאעשה".

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. Mark Duncan, AP
"החבר'ה התרגשו לראות אותו חוזר". אירווינג/AP, Mark Duncan

בצד המנצח היו הקאבלירס, שנהנו מחזרתו של קיירי אירווינג אחרי 11 משחקים. הרכז המסחרר לא חיכה יותר מדי כדי להסיר את החלודה וכיכב עם 28 נקודות בדרך לניצחון יוקרתי. "הרגשתי טוב", הוא סיפר בסיום. "למרות שקצת מיהרתי עם הזריקות, בעיקר במחצית השנייה. החברים שלי עשו עבודה נהדרת בלהאט אותי, ממש היינו ביחד הערב ולכן ניצחנו".

ביירון סקוט החמיא גם הוא למנהיג הצעיר של הקבוצה: "קיירי פשוט אוהב לשחק כדורסל ולהתחרות. הוא בחור צעיר ומיוחד. אני חושב שהשחקנים שלנו מרגישים טוב מבחינת ביטחון עצמי, והחבר'ה היו נרגשים לראות שקיירי חזר, נראה איך העניינים יתקדמו מכאן".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. Kathy Willens, AP
מכירים ביריבה החדשה. אנתוני/AP, Kathy Willens

היריבה הבאה של הלייקרס בעוד יומיים תהיה ניו יורק, והניקס יגיעו לקרב הזה במצב רוח מצוין אחרי ניצחון דרמטי 97:100 על הנטס. הקבוצה של מייק וודסון הייתה נחושה לנקום בשכנה החדשה על ההפסד בדרבי הראשון של העונה, ועשתה זאת בברוקלין בעזרת שלשת קלאץ' של ג'ייסון קיד הוותיק.

אלא שגיבור הערב היה כרמלו אנתוני, שהפגיז שיא עונתי של 45 נקודות, ואמר בסיום: "זו יריבות, ונצטרך לקבל את זה. אנחנו נפגשים ארבע פעמים בשנה, וזה נהדר גם בשביל ברוקלין וגם בשביל מנהטן. כשאנחנו מגיעים לכאן זה קרב, וכשהם מגיעים למדיסון סקוור גארדן, זה קרב. אנחנו מצפים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully