וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה תציע לדויד וייה הארכת חוזה

הקטלאנים ינסו להשאיר את החלוץ. וילאנובה: "לא שאלתי אם הוא לא מרוצה". אביו של מסי: "אני לא רואה מצב שהוא יעזוב"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

ברצלונה תתארח הערב (רביעי) בקורדובה למשחק הראשון של שמינית גמר הגביע הספרדי, ובקטלוניה עוסקים הבוקר במעמדו של דויד וייה. 'ספורט' מדווח שהקבוצה תציע לחלוץ שמתנדנד בין ההרכב לספסל הארכת חוזה בסיום העונה, אבל טיטו וילאנובה הודה שכרגע הוא לא יכול להבטיח לחלוץ הספרדי מקום של קבע בהרכב.

"אני לא יודע אם וייה לא מרוצה", אמר וילאנובה. "לא שאלתי אותו. ברור שברמה הזו שחקנים רוצים לשחק בכל משחק, ובכל יום אני רואה שהוא משתפר. אבל לפעמים ההצגה שלו לא מתאימה לשיטה שלנו, זה ישתנה ממשחק למשחק".

דויד וייה שחקן ברצלונה. GettyImages
יסכים להישאר? וייה/GettyImages

מעבר לכך בברצלונה עדיין חוגגים את שיאו של ליאונל מסי, והפעם הגיע תורו של אביו חורחה מסי להתייחס להישג של בנו. "אפילו אני הופתעתי", אמר מסי האב. "היה קשה להתגבר על המכשול הגדול הזה, אבל הוא עשה זאת בזכות הקבוצה, ואני מקווה שיהיה לו מספיק מזל כדי להמשיך באותה דרך ולזכות בהרבה תארים, כי הוא תמיד שם את הקבוצה לפני ההישגים האישיים".

כשנשאל על הרגע בו מסי נפצע מול בנפיקה והחשש מכך שהפציעה תמנע ממנו לשבור את השיא אמר חורחה: "כולנו פחדנו, זה היה רגע קשה כי היה נראה שהוא סובל מכאבים חזקים". לגבי עתידו של בנו אמר: "אני לא יכול לדמיין מצב בו הוא יעזוב את ברצלונה, הוא תמיד טען שזו הקבוצה שלו". לגבי המועמדות של ליאו לפרס כדור הזהב השיב חורחה: "אני הייתי נותן את התואר לאינייסטה ללא היסוס, למרות שגם לכריסטיאן הייתה עונה נהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
הפתיע אפילו את אבא. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully