וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: "שפל חדש לארסן ונגר"

בבריטניה לא ריחמו על המנג'ר של ארסנל אחרי ההדחה מול ברדפורד מהליגה הרביעית. צפו בהחמצה הגדולה של ז'רביניו

ארסנל ממשיכה לדעוך. אתמול (שלישי) היא הודחה מגביע הליגה אחרי שהפסידה לברדפורד מהליגה הרביעית בהיררכיית הליגות באנגליה. זה קרה אחרי 1:1 בתום 120 דקות כאשר התותחנים נכנעו 3:2 בדו קרב פנדלים. ארסן ונגר, יודגש, לא לקח סיכונים, והציב הרכב חזק שכלל את מרבית הכוכבים שלו, אבל גם זה לא עזר. תומאס ורמאלן, שכפה הארכה עם שער בדקה ה-88, היה זה שהחמיץ את הפנדל המכריע.

גם עיתוני אנגליה לא ריחמו על ארסנל והמאמן שלה. 'הסאן' הלך על brad to worse עם משחק מילים שכולל את שמה של המנצחת עם הביטוי מגרוע להכי גרוע. 'דיילי מייל' טען שזה "שפל חדש לוונגר בתקווה הטובה ביותר לזכות בתואר אחרי שז'רביניו היה אחראי להחמצה מזעזעת".

צפו בהחמצה המזעזעת של ז'רביניו

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
אין לו יותר מדי הסברים. ארסן ונגר/GettyImages

אז איך מסבירים את התוצאה המביכה? "אני חייב לברך את ברדפורד, הם פתחו טוב את המשחק והגנו היטב", אמר ונגר. "מה שקרה, קרה עם דו קרב הפנדלים. היו לנו הרבה הזדמנויות, לשוער היה משחק טוב ולא יכולנו לנצל אותן. זה לא שהיינו לא איכותיים, פשוט לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו מסיבות שונות. זה משחק גביע אמיתי".

המנג'ר הצרפתי הוסיף: "הפסדנו בפנדלים נגד קבוצה שגוננה היטב. אני לא יכול להאשים את המאמץ של הקבוצה. הם נתנו הכל, אבל הקרדיט מגיע לברדפורד, זה חלק מהמשחק. כשאתה מודח מהגביע, זה משהו שלא יכול להיות מספיק טוב עבור ארסנל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גארי תומפסון שחקן בראדפורד (ימין). GettyImages
"זה לילה נהדר עבורנו". שחקני ברדפורד חוגגים/GettyImages

מנגד, בברדפורד חגגו העפלה ראשונה בהיסטוריה לחצי גמר גביע הליגה. המנג'ר פיל פרקינסון היה נלהב בסיום, ואמר: "זה לילה נהדר עבור הקבוצה ואמרנו לפני המשחק שאנחנו רוצים להראות שאנחנו קבוצה טובה בפני הקהל הרחב. ארסן אמר שהוא רוצה להציב קבוצה חזקה, אבל עדיין הופתענו מעד כמה היא הייתה חזקה. הוא ידע שאנחנו קבוצה חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully