וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קווין יוקיליס מצטרף לניו יורק יאנקיז

12.12.2012 / 1:43

מי שהיה עד לאמצע העונה שעברה אליל הקהל בבוסטון חוצה את הקווים, לאחר שסיכם לעונה. והרד סוקס? הם מעוניינים בסווישר

אוהדי בוסטון רד סוקס יתקשו לבלוע את הצפרדע הזו. קווין יוקיליס, עד לאמצע העונה החולפת אחד מאלילי פנוויי פארק, חוצה את הקווים ויצטרף לניו יורק יאנקיז, עימם סיכם לעונה אחת על חוזה של 12 מיליון דולר. את ההצעה שיגרו היאנקיז בשבוע שעבר, ולאחר התלבטות הסכים יוקיליס להצעה.

קווין יוקיליס שחקן בוסטון רד סוקס. Steve Senne, AP
התגעגעתי, אז באתי. יוק יחזור לפנוויי פארק, הפעם כיאנקי/AP, Steve Senne

יוקיליס הועבר בקיץ שעבר מהרד סוקס לשיקגו וייט סוקס, במהלך שגרר אפילו את התייחסותו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה בנאום בחירות בבוסטון (בקליפ למטה). "יוק" עלה למייג'ורס ב-2004 וזכה עם הרד סוקס פעמיים בוורלד סירייס, מה שהפך אותו לחביב הקהל. בשנים האחרונות הוא התמודד עם פציעות וחוסר מוטיבציה, לכאורה, בה האשים אותו המאמן האחרון של הגרביים האדומים בובי ולנטיין. לאחר סכסוך מתמשך עם ולנטיין הוא הועבר לווייט סוקס.

היאנקיז, מצידם, היו חייבים למלא את החור בבסיס השלישי, מאחר שאלכס רודריגז צפוי להיעדר חצי עונה ואולי יותר בגלל ניתוח ירך שעבר. היאנקיז צפויים להחתים גם את איצ'ירו סוזוקי, שעבר אליהם מסיאטל במהלך העונה שחלפה, לעונה נוספת.

ובינתיים, יש סיכוי גם לתנועה בכיוון ההפוך, כשבוסטון הביעה עניין בניק סווישר, האאוטפילדר של היאנקיז שפוגע בכדור באפריל-מאי ופוגע באוויר בכל שאר השנה. זוהי התוכנית, לפחות, אם הרד סוקס לא יצליחו להחתים את ג'וש המילטון מטקסס (תחליף מעניין), כשרון וושינגטון, מאמן הריינג'רס, מנסה לשכנע את המילטון להישאר. גם סן פרנסיסקו, קליבלנד והיאנקיז עצמם הביעו עניין בסווישר בן ה-32, שהצטיין בעבר בפנוויי פארק.

הדיל בין לוס אנג'לס דודג'רס לזאק גריינקי הפך לרשמי, ובין הצדדים נחתם חוזה לשש שנים על סכום של 147 מיליון דולר. מייקל יאנג, שחתם בפילדלפיה, רמז במסיבת העיתונאים על יחסיו העכורים עם ההנהלה של טקסס: "אני לא יכול להגיד שהייתה מערכת יחסים טובה או רעה, פשוט לא הייתה לי איתם מערכת יחסים", אמר האינפילדר בן ה-36, "אבל זה בסדר מצדי. מערכת היחסים היחידה שלי צריכה להיות עם השחקנים על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully