וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קווין יוקיליס בדרך לניו יורק יאנקיז?

6.12.2012 / 18:55

על פי דיווחים, הפסים הציעו לכוכב בוסטון בעבר 12 מיליון דולר לעונה הקרובה. פילדלפיה מעוניינת בשחקן טקסס מייקל יאנג

עם תחילת פגישות החורף ב-MLB, לא מעט קבוצות הגישו הצעות לשחקנים חופשיים ברחבי הליגה. ניו יורק יאנקיז לא הייתה אחת מאותן קבוצות. אלא שחלפו להם מספר ימים וכעת, ייתכן שהפסים שולפים את הקלף אותו הם שמרו ואיזה קלף זה יכול להיות.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, היאנקיז הציעו חוזה לעונה אחת, תמורת 12 מיליון דולר, ללא אחר מאשר קווין יוקיליס, כוכב העבר של היריבה הגדולה והשנואה בוסטון רד סוקס. שחקן הבסיס השלישי, שעזב את עיר השעועית באמצע העונה שעברה ועבר לשיקגו וויט סוקס, לאחר סיכסוך עם המנג'ר בובי ולנטיין, מבוקש גם בקליבלנד, אותה יאמן החל מהעונה הקרובה טרי פרנקונה, שכזכור הוביל את יוקיליס והגרביים לשתי אליפויות בעשור הקודם.

יוקיליס הרוויח בעונה שעברה 12.25 מיליון דולר. הוא חבט ל-19 הומראנים, הכניס 60 רצים וסיפק 23.5 אחוזי חבטה בלבד, הממוצע הנמוך בקריירה בת תשע השנים שלו. אם יחתום ביאנקיז, יוקיליס מיועד להחליף את אלכס רודריגז, לגביו נודע השבוע שיחמיץ את מחצית העונה הראשונה בשל ניתוח. כזכור, יוקיליס נשוי לאחותו של טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס ובכלל, גם לאחר שעזב הוא נשאר אהוב בקרב אוהדי בוסטון וזכה לקבלת פנים חמה כשהגיע עם הוויט סוקס לביקור בפנווי פארק. מעניין יהיה לראות מה יקרה אם הוא יגיע במדי היאנקיז.

קווין יוקיליס שחקן שיקגו וויט סוקס. Jim Rogash, GettyImages
בשנה שעברה קיבלו אותו באהבה בפנווי פארק, מה יקרה הפעם? יוקיליס/GettyImages, Jim Rogash

* מייקל יאנג הוותיק שיחק בכל 12 עונותיו בליגה בטקסס, אבל ייתכן שהוא בדרכו לעזוב את הקבוצה ולעבור לפילדלפיה, שפצחה בשיחות לגביו עם הריינג'רס. מקור המקורב לשיחות סיפר כי אם המהלך ייצא לפועל, הריינג'רס ישלמו גם בעונה הבאה לפחות מחצית משכרו של יאנג, המוערך ב-16 מיליון דולר.

יש לציין כי העסקה לא תוכל לצאת לדרך ללא אישורו של יאנג, שמחזיק בזכות הווטו בשל חוק ה-10:5 (עשר שנים בליגה, מתוכן חמש לפחות באותה קבוצה) וכרגע לא ברור אם הוא מעוניין במעבר. בטקסס צפויים להכניס לליינאפ העונה את ג'וריקסון פרופאר, מה שיקצץ משמעותית בזמן המשחק של יאנג. כמו במקרה של יוקיליס, גם יאנג חווה ב-2012 את עונתו החלשה ביותר מבחינת אחוזי חבטה, עם 27.7. הוא הוסיף שמונה הומראנים והכניס 67 ריצות.

בייסבול בוואלה! ספורט

מייקל יאנג שחקן טקסס ריינג'רס עם סי ג'יי ווילסון. Pat Sullivan, AP
יעזוב אחרי למעלה מעשור. יאנג/AP, Pat Sullivan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully