וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן-רמה"ש: אלו שפותחים חזק, ואלו שפחות

גביע הטוטו (ד', 19:35): ליפנייה, בן שבת, ופרננדס יפתחו אצל האורחים, שהפסידו 2:0 במשחק הראשון. רמת גן שומרת כוחות

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. מגד גוזני
מקווה שהמחליפים יביאו אותו לשלב הבא. כהן/מגד גוזני

הפועל רמת גן, שנמצאת בתחתית ליגת העל, תנסה לקחת הפוגה מקרבות ההישרדות בליגה, ולהעפיל לשלב חצי גמר גביע הטוטו, שיכניס הכנסה כספית נוספת לקופת המועדון. אחרי ניצחון חוץ של 0:2 במשחק הראשון, ינסו שחקניו של המאמן אלי כהן לסיים את המלאכה גם במשחק הביתי ולחלוף על פני עירוני ניר רמת השרון (19:35) בדרך למעמד חצי הגמר המכובד.

בשבת מצפה לקבוצה קרב קשה נגד הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת הליגה ולשם כך צפוי המאמן כהן להעלות הרכב שרובו שחקנים מחליפים, כאשר השחקנים הבכירים צפויים לקבל מנוחה לקראת שבת. בקבוצה מודעים לעומס הגדול שיש על הקבוצה בשבועות האחרונים, כשבנוסף למשחקי גביע הטוטו, שיחקה רמת גן גם את משחק ההשלמה נגד הפועל באר שבע, באמצע השבוע שעבר.

בין השחקנים שאמורים לפתוח מחר נמצאים השוער גיא סולומון, הבלם עוז יפרח וצמד הקשרים האחוריים, וובה בראון וארתור אטצזיאנוב שעשויים לקבל קרדיט גם בליגה במקרה שג'יבריל סידיבה יורחק למשחקים נוספים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות.

גיא סולומון שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל את אפודת השוער? סולומון/ברני ארדוב

עירוני רמת השרון מגיעה למשחק הגומלין נגד הפועל רמת גן בפיגור 2:0 מהמשחק הביתי, אך עם אמונה גדולה שהיא יכולה לעשות את זה ולעלות שלב. לראייה אפשר לראות שבניגוד למשחק הקודם בו שותפו אך ורק המחליפים, לא מעט שחקנים מרכזיים יפתחו בהרכב וחלק נוסף יישבו על הספסל.

בשער הקבוצה צפוי לפתוח רועי לייבוביץ, כאשר גם דניאל בורחל, תום מנשרוב, אפרים טאקה והזרים שהגיעו להתרשמות, שפנוביץ' הסרבי וקאדו הברזילאי צפויים לשחק. מי שבוודאות לא ישחק הוא אסי בלדוט, שסובל מסדק באצבע כף הרגל וכרגע מושבת מפעילות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני עירוני רמת השרון חוגגים, מימין עשהאל בן שבת. ברני ארדוב
יחזרו ממצב קשה? שחקני רמת השרון/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: גיא סולומון, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, עוז יפרח, טל מעבי, וובה בראון, ארתור אטצזיאנוב, עומרי פרל, קרלוס צ'קאנה, אופיר חמו, מיראן בורגיץ'.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', לירן קצב, סביטי ליפנייה, עשהאל בן שבת, דניאל בורחל, תום מנשרוב, משה אבוטבול, אור אוסטווינד, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, מרקו שפנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully