וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: רומא העפילה לרבע הגמר

הג'אלורוסי הביסו 0:3 את אטאלנטה בזכות שערים של פיאניץ', אוסבלדו ודסטרו. גביע ספרדי: אוסאסונה - ולנסיה 2:0

ליגת האלופות נמצאת בפגרה ארוכה ובמדינות הבכירות של היבשת מנצלים את הזמן הפנוי כדי לקיים את משחקי שמינית גמר הגביע. במפגש שפתח את המשחקים באיטליה, הביסה רומא 0:3 את אטאלנטה וטיילה לשלב רבע הגמר. מחר ייערכו שני משחקים נוספים במפעל כאשר יובנטוס האלופה תארח קליארי ואילו פארמה תארח את קטאניה.

המנה המרכזית של משחקי שמינית גמר גביע המלך הספרדי תתקיים רק מחר (רביעי). אבל כבר היום נערך המשחק הראשון שפותח משחקי גביע המלך ובו השיגה ולנסיה ניצחון חוץ 0:2 על אוסאסונה, והשיגה מקדמה גדולה לקראת משחק הגומלין. ביום רביעי יתקיימו ארבעה משחקים נוספים כאשר ברצלונה המוליכה תתארח אצל קורדובה וריאל מדריד אצל סלטה ויגו. מאיורקה של אוואט וחמד תארח את סביליה ואילו אתלטיקו מדריד תארח את חטאפה.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
חוגגים ניצחון ומקום ברבע הגמר. שחקני רומא/GettyImages

רומא - אטלנטה 0:3

זדנק זמאן, מאמנה של רומא הצהיר לפני משחק שמינית גמר הגביע כי הוא לא יזלזל במפעל הזה ואכן הוא עלה בהרכב חזק ביותר, מינוס פרנצ'סקו טוטי שפתח על הספסל. מיראלם פיאניץ' פתח את חגיגת השערים של הג'אלורוסי, שהגיעו למשחק הזה אחרי ה-2:4 הגדול על פיורנטינה בליגה.

הקשר הבוסני קיבל כדור מצד שמאל ובעט כדור שטוח וחלש, שחדר תחת גופו של אנדראה קונסילי שוער אטאלנטה. לקונסילי היה חלק בלתי מבוטל גם בשער השני של פאבלו אוסבלדו, שקיבל כדור עומק וניצל את ההססנות של השוער ובעט מול שער ריק לרשת. מתיאה דסטרו הכישרון הצעיר חתם את הניצחון בדקה ה-52, כשקיבל כדור עומק מפיאניץ' ומקרוב בעט לפינה הימנית וסידר לקבוצתו מקום ברבע הגמר. מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון הייתה הרחקתו של אוסבלדו המצוין בדקה ה-55, אך רומא לא התקשתה לשמור על היתרון גם בחיסרון מספרי.

פאבלו אוסבלדו שחקן רומא (שמאל). GettyImages
כבש את השני והורחק. אוסבלדו/GettyImages

אוסאסונה - ולנסיה 2:0

רק ביום שבת נפגשו שתי הקבוצות באותו אצטדיון במסגרת הליגה הספרדית וגם אז ניצחה ולנסיה 0:1 עם המאמן החדש שלה ארנסטו ואלוורדה. ולנסיה, שהעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות, נמצאת במצב די עגום בליגה הספרדית ורחוקה מהצמרת, אך יכולה להתעודד מכך שהיא חזק בעניינים לפחות בגביע המלך ובמפעל האירופי היוקרתי כל כך.

הקבוצה מולנסיה עלתה ליתרון ראשון בזכות שער נהדר של דני פארחו בדקה ה-48 בבעיטה חופשית מסובבת מ-20 מטרים לחיבורי הקורות. רוברטו סולדאדו, מלך שערי ולנסיה, שכבש במשחק הליגה ביום שבת, פתח על הספסל אך נכנס כמחליף וכבש את השני בדקה ה-90. משחק הגומלין בין השתיים ייערך ביום רביעי הבא.

רוברטו סולדאדו שחקן ולנסיה. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש. סולדאדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully