וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הודיע: אחזור לשחק בסוף דצמבר

המדורג רביעי בעולם כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי ישוב לאחר פציעה של חצי שנה, בטורניר אבו דאבי: "לא יכול לחכות לזה"

חיכינו, ציפינו והיום (שלישי) סוף סוף קיבלנו בשורה משמחת לגבי רפאל נדאל. הטניסאי הספרדי, שירד בשלהי השנה החולפת אל המקום הרביעי בעולם, הודיע כי יטול חלק בטורניר ראווה באבו דאבי, שייערך בסוף החודש, ולמעשה ישחק לראשונה אחרי חצי שנה של היעדרות בעקבות פציעה בברך.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
סוף סוף חוזר למגרש. נדאל/רויטרס

"לא יכול לחכות לחזור למגרש באבו דאבי בסוף החודש", כתב הספרדי שמחזיק ב-11 תארי גרנד סלאם במהלך הקריירה שלו, "זכיתי בטורניר מודאבאלה ב-2010 ו-2011, ואני אשמח מאוד להניח את הידיים שלי על הגביע הזה גם השנה". נדאל בן ה-26 חזר להתאמן במגרש במונאקור, שנמצאת במאיורקה, ב-20 בנובמבר תחת השגחתו של מאמנו ודודו טוני נדאל ופיזיותרפיסט.

טורניר אבו דאבי ייפתח ב-27 בדצמבר ויכלול שישה טניסאים, כולל המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' והמדורג שלישי אנדי מארי. נדאל עצמו היה אמור לשחק בטורניר, אך בראיון רדיופוני בשבוע שעבר הוא נשמע זהיר מאוד לגבי האפשרות שישחק. נדאל לא שיחק טניס מאז ההפסד המדהים למדורג 100 בעולם לוקאש רוסול כבר בסיבוב השני בווימבלדון השנה. זאת בשל פציעה בברכו. הפציעה מנעה מנדאל את האפשרות להגן על מדליית הזהב שלו באולימפיאדת לונדון וגרמה לו להיעדר מאליפות ארצות הברית הפתוחה ומגמר גביע דייויס של ספרד מול צ'כיה, בו הפסידה נבחרתו.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully