וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-הפועל עכו: יוסי מזרחי חולה ובספק למשחק

צמד עוזרי המאמן, בוכריס והולצמן, הכינו את הקבוצה. שגיב כהן ורועי לוי צפויים לפתוח אצל האורחת (ד', 19:00, ספ' 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס. אשדוד והפועל עכו נפגשו שש פעמים בליגה הראשונה עד כה, פעמיים בכל אחת משלוש העונות האחרונות. עכו מעולם לא ניצחה.

* עם זאת, שני המשחקים האחרונים בין הקבוצות נגמרו בתיקו. את הנקודה היחידה שלה באשדוד, לקחה עכו בעונה שעברה במשחק שנגמר 1:1 במחזור ה-23.

* יוסי מזרחי מעולם לא הפסיד להפועל עכו. בארבעה משחקים מולה הוא ניצח באחד וסיים שלושה בתיקו.

* שי שטרית שפט את הפועל עכו בשבעה משחקים, אבל רק באחד היא ניצחה. בחוץ יש לה איתו שתי תוצאות תיקו והפסד.

* ב-11 משחקי הבית של מ.ס. אשדוד עם שי שטרית היא השיגה 51.5 אחוזי הצלחה בלבד – חמישה ניצחונות, שני תיקו וארבעה הפסדים.

* אשדוד מגיעה אחרי הפסד בית, מה שאומר שהסיכוי של עכו לנצח קטן מאוד: כמעט שנתיים (מאז ינואר-פברואר 2011) אשדוד לא רשמה שני הפסדי בית רצופים.

* עכו לא כבשה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל גם לא הפסידה בשניים האחרונים (פעמיים 0:0).

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
הקבוצה שלו תיאלץ להסתדר בלעדיו? מזרחי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

מ.ס. אשדוד:

מ.ס.אשדוד שספגה שני הפסדים רצופים, להפועל תל אביב ובני יהודה ואיבדה מעט גובה בצמרת הטבלה, תנסה לשוב מחר למסלול הנצחונות, כשתארח בביתה את הפועל עכו, במשחק השלמה מהמחזור ה-10. כזכור נדחתה ההתמודדות בשל המלחמה שפרצה בדרום הארץ.

הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק, ממנו נעדר המאמן יוסי מזרחי, שנשאר בביתו, לאחר שלא חש בטוב. צמד עוזרי המאמן, שמואל בוכריס ושי הולצמן, הם אלו שהעבירו את האימון ולמעשה הכינו את השחקנים לקראת ההתמודדות מחר. בשלב זה לא בטוח כלל שהמאמן מזרחי יבריא עד מועד המשחק מחר ואם כך אכן יהיה, יעמדו הולצמן ובוכריס על הקווים וידריכו את הקבוצה.

הבלם הקונגולזי יאיא פטי, שמתאושש מפציעה בשריר המפשעה, ערך היום אימון קל והוא צפוי להיכלל בסגל. שינוי אחד בוודאות יהיה בעמדת המגן הימני, כאשר עופר ורטה שלא שיחק בהפסד לבני יהודה בשל הרחקה, ישוב להרכב על חשבון עידן ציון.

הפועל עכו:

אחרי התיקו שהרגיש כמו ניצחון מבחינת הפועל עכו מול הפועל תל אביב, יתייצבו השחקנים של שמעון הדרי במטרה ברורה להשיג ניצחון ראשון אחרי שבששת המשחקים האחרונים הם לא עשו זאת. הדרי יבצע מספר שינויים כפויים כתוצאה מהיעדריותיהם של דדי בן דיין ולוהאב כיאל הפצועים ואימורו לוקמן המורחק.

מי שיזכו לצ'אנס משמעותי מבחינתם הם שגיב כהן ורועי לוי, שהודעה לגבי שחרורם כבר נמסרה לפני כחודשיים. כהן ישחק כקשר אחורי לצידו של אמייה טגה ורועי לוי יתופקד כמגן שמאלי במקומו של בן דיין. פרט לכך, הדרי ימשיך לתת קרדיט ללאונרדו פאסוס כחלוץ חוד ולדימקאו פידליס במרכז ההגנה. הדרי הזהיר את שחקניו מפני דימיטאר מקרייב, והדגיש בתדרוך שלו שאשדוד מגיעה במשבר והיא תנסה לצאת ממנו על חשבונה של עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אושרי רואש הפועל חיפה מול דימיטאר מקרייב מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
לא כבש בחמשת המשחקים האחרונים. מקרייב/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: דימיטאר מקרייב

החלוץ הבולגרי לא כבש בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה וגם המאמן יוסי מזרחי התייחס לכך בסיום ההפסד לבני יהודה. כשמקרייב נמצא בכושר, מלבד כיבושים הוא גם יודע לבשל ואפילו מפנה שטחים לשאר השחקנים שנמצאים איתו בהתקפה. במשחקים האחרונים מקרייב נראה רע מאוד וכמעט שלא מגיע למצבים בכלל. כדי שאשדוד תחזור למסלול הנצחונות, היא צריכה את מלך השערים שלה במיטבו.

הפועל עכו: שגיב כהן

שגיב כהן כבר שמע מראשי עכו שהוא משוחרר, אבל ביום ראשון האחרון הוא הוקפץ מהספסל כמחליף אחרי שלוהאב כיאל נפצע. כהן נחשב לשחקן ותיק בליגת העל ומקבל הזדמנות לשחק בעמדה שמוכרת לו. אם הוא יתבלט, לא מן הנמנע שבקבוצה ישנו את החלטתם ויחליטו להשאירו, אבל לשם כך הוא חייב לנצל את הצ'אנס שניתן לו.

שגיב כהן שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
צפוי לפתוח בהרכב, אחרי שכבר קיבל הודעה על שחרורו. שגיב כהן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, מיקי סירושטן (יאיא פטי), ישראל ראש, ג'ואון אושיאניווה, בן בוטבול, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, דימקאו פידליס, משה מישאלוב, רועי לוי, שגיב כהן, אמייה טגה, גיא דיין, יובל שבתאי, תמיר כחלון, לאונרדו פאסוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully