וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: איש עסקים מטייבה רוצה לרכוש 4 אחוז מהמועדון

בנוסף, סיימון כץ עשוי לרכוש ארבעה אחוז נוספים ממניות הקבוצה. ויכוח בהנהלה: האם למכור את טוטו תמוז או להשאירו?

one

בהפועל תל אביב טוענים כי שישה מיליון השקלים שהיו אמורים לעבור לאלי טביב נאספו על ידי עמותת האוהדים ואנשי עסקים, כאשר הנהלת הקבוצה, בשיתוף חברי הדירקטוריון, עובדים על מנת לגייס שישה מיליון שקלים נוספים שאמורים לעבור לטביב עד הקיץ. בימים האחרונים ישנם מגעים בין הדירקטוריון לאיש עסקים ערבי בכיר מטייבה, אוהד מושבע של הקבוצה, וייתכן וזה ירכוש ארבעה אחוז מבעלות הפועל תל אביב ויצטרף אף הוא לדירקטוריון. אם הצעד ייצא לפועל, תהיה זו הפעם הראשונה שאיש עסקים ערבי יחזיק במניות במועדון כדורגל מחוץ למגזר.

בנוסף, איש העסקים סיימון כץ שרכש אף הוא כארבעה אחוז ממניות המועדון עשוי להגדיל את אחזקותיו לשמונה אחוז. למרות שני המהלכים המתגבשים, לקבוצה חסרים עדיין משקיעים רבים על מנת להשלים את הסכום עד הדד ליין בקיץ. אם לא ימצאו כאלה, ייאלצו חיים רמון ומשה תאומים להשלים את ההפרש מכיסם בניגוד לתכניתם המקורית.

הבעלים של הפועל תל אביב, חיים רמון, משה תאומים. קובי אליהו
ממשיכים לחפש משקיעים נוספים. רמון ותאומים/קובי אליהו

במקביל, נראה כי לראשונה מאז חילופי הבעלים יש ויכוח אמיתי בין חברי הדירקטוריון לגבי מכירתו של טוטו תמוז בינואר הקרוב. מסתבר כי במועדון בנו לפחות על הכנסה של כשלושה מיליון שקל מהליגה האירופית, סכום שהיה אמור לאזן את התקציב ואף לעזור בצירוף רכש נוסף. מכיוון שהקבוצה הודחה בשלב הבתים של הליגה האירופית ולא צברה מספיק הכנסות כתוצאה מצבירת נקודות, נוצרו קשיים תקציביים. יש לציין כי במועדון משלמים שתי משכורות מאמן ומשכורת עוזר מאמן, כאשר יוסי אבוקסיס מעוניין לצרף לצוות המקצועי גם את אסי דומב, זאת בנוסף לפיצויים הפיטורים שאמור לקבל הסקאוט לשעבר יעקב הלל.

כל אלה יוצרים בעיה תקציבית שעשויה להיפתר עם מכירה אפשרית של תמוז. בתחילת השבוע פנתה הנהלת הפועל תל אביב לסוכנו של תמוז, רונן קצב, בבקשה למצוא לו קבוצה כבר בינואר. הסוכן התריע בפני המועדון כי הסכום המירבי שיוכלו לקבל תמורתו יהיה כחצי מיליון יורו מכיוון שזה מסיים את החוזה בקיץ. בימים הקרובים אמור להתכנס הדירקטוריון במטרה להחליט אילו מהלכים ינקוט המועדון בינואר בכל הקשור לרכישת שחקנים וכן לדון האם להשאיר את תמוז בכדי להסתער על האליפות וללכת חזק על ליגת האלופות בקיץ הבא או לאזן את התקציב ולוותר על תמוז, לשחרר שחקנים ולוותר על רכש נוסף.

הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שסיכם עקרונית את תנאיו לעונה וחצי הקרובות, ינחת מחר (רביעי) בלילה בישראל ויצטרף לאימונים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טוטו תמוז, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עשוי לפתור חלק נרחב מהבעיות הכלכליות. תמוז/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב לא מתרגשים מהצהרותיו של טביב על כך שהעסקה כביכול בין חיים רמון ובינו לא יוצאת אל הפועל. בהפועל כבר גייסו את הסכום - שישה מיליון שקלים שהיו אמורים להעביר עד ה-15 בנובמבר - ורק ההתאחדות כרגע מונעת את העברת הכסף עד שתאשר את אנשי העסקים והעמותה כבעלים. בכל מקרה, הכסף שטביב אמור לקבל נמצא אצל נאמן.

מעבר לכך, לטביב אין אפשרות לחזור להיות בעלים של הפועל תל אביב על פי הבקרה התקציבית והיועץ המשפטי משה אביבי, ההסכם שנחתם בין רמון לטביב הוא ללא דרך חזרה ואם טביב לא יקבל את כספו הוא יכול לתבוע את רמון בבית משפט אזרחי אך הבעלות על הקבוצה תישאר בידיו של רמון.

בתוך כך, בעלי הפועל תל אביב, חיים רמון נפגש הערב עם מתנדבי ונציגי עמותת האדומים וקיים עימם שיחה פתוחה בנוגע לניהול המועדון, מבנה הבעלות ועניינים נוספים בסדר היום. רמון והאוהדים הדליקו ביחד נר רביעי של חנוכה. במהלך הפגישה הביע רמון את הערכתו לפעילות הענפה של אנשי העמותה בחודשים האחרונים ושיתף אותם בתוכניות העתידיות של הפועל ת"א.

רמון הדגיש בפני האוהדים ששאלו על עסקת טביב כי, "טביב לא יחזור להפועל תל אביב ויקבל את הכסף בתוך זמן קצר כשההתאחדות תאשר את הרוכשים". בנוסף קרא רמון לאוהדים ל"המשיך ולפעול כנגד הקריאות והשלטים הפוגעים בזכר השואה, שגורמות למועדון נזק תדמיתי וכלכלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגישה עם עמותת האדומים. חיים רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully