וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביצ'ביץ': "הגיע הזמן שיידעו מי הטובה בתל אביב"

הבלם, שינחת בשלישי בישראל, על החתימה בהפועל תל אביב: "בטוח שאוהדי מכבי לא יאהבו את זה. מעדיף את הפועל"

one

סאבו פאביצ'ביץ' ינחת מחר (רביעי) בישראל ויצטרף לאימוני הפועל תל אביב. הוא להצטרף רשמית ולחתום על חוזה לעונה וחצי בקבוצה. בינתיים, בלם מכבי תל אביב בעונה שעברה מדבר באופן גלוי למדי בתקשורת המונטנגרית על המעבר שלו לאדומים, ואפילו מפתיע כשהוא מתייחס למכבי תל אביב: "אני והפועל תל אביב קרובים מאוד לסיכום. הם ישלחו לי את החוזה ביום-יומיים הקרובים ואז אסע לעבור בדיקות רפואיות. זה מועדון שיש לו יריבות די גדולה עם מכבי תל אביב. אני בטוח שאוהדי מכבי לא ישתגעו מהמעבר שלי ליריבה העירונית, אבל אין מה לעשות. ככה זה בכדורגל. אני שחקן מקצוען ואעשה את המיטב על מנת לתרום להפועל תל אביב ולעזור לי להגיע לתוצאות טובות".

סאבו פאביצ'ביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מעדיף את הצד האדום של העיר. סאבו פאביצ'ביץ' בימיו כשחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"בעשר השנים האחרונות הפועל היא הקבוצה המוצלחת יותר מבין השתיים", הוסיף המונטנגרי והפגין בקיאות מרשימה. "לפני שלוש שנים הם היו האלופים ובשתי העונות האחרונות הם היו במקום השני. מכבי תל אביב זכתה לאחרונה באליפות בשנת 2002, אבל אני חושב שהגיע הזמן שהשאלה מי הטובה מביניהן כבר תגיע להכרעה. האיכות של שתיהן דומה, אבל אני מעדיף את הפועל".

"כל ההצעות האחרות היו משניות ביחס לאפשרות שאמשיך את הקריירה בהפועל. זה מועדון נהדר, אחד הגדולים בישראל, ומעל הכול אני מאד רוצה כבר לחזור לתל אביב. זו אחת מהערים הנחמדות שהייתי בהן. אני מכיר את השחקנים, הליגה, את דרך החשיבה. לא חושב שיהיו לי איזשהן בעיות להתאקלם שם. הפועל הציעה לי חוזה עד תום העונה הבאה, כך שזה גם התאים לי. אני מקווה לצאת לדרך חדשה ולהצליח", חתם את דבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
החיזוק כבר בדרך. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully