וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "שמח שפאביצ'ביץ' מצטרף להפועל ת"א"

יוסי אבוקסיס אישר שהבלם המונטנגרי "יגיע בשבוע הבא". על הניצחון על אקדמיקה: "הרבה צעירים שותפו, זה היה חשוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב המשיכה בתקופה הטובה שלה כשהיא גברה הערב (חמישי) 0:2 על אקדמיקה במשחק שנעל מבחינת שתיהן את בית ב' בליגה האירופית. האדומים סיימו את העונה האירופית שלהם במקום האחרון בבית, אבל עם מצב רוח טוב הודות לניצחון שהושג בזכות שערים של ויקטור מרעי וחנן ממן.

שחקן הפועל תל אביב, ויקטור מרעי. ברני ארדוב
ניצחון שלישי ברציפות. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"נכון שזה לא קמפיין שנרצה לזכור, אבל אני שמח שסיימנו אותו בטעם טוב", סיכם המאמן יוסי אבוקסיס, "ראינו היום הרבה שחקנים צעירים ששותפו וזה היה חשוב. שמרנו הרבה שחקנים לקראת הליגה והצלחנו בשני הדברים: גם חילקנו דקות וגם ניצחנו ועזרנו למועדון במיליון שקלים".

אבוקסיס הוסיף: "זה היה ערב טוב מבחינתנו, אבל אנחנו כבר ממשיכים קדימה. עכשיו נתרכז בליגה ובגביע המדינה, המשחקים באירופה היו קשים. נורא קשה לחבר'ה המבוגרים שלנו לשחק בשני ואז גם בחמישי. נקווה להמשיך את המומנטום".

על הרכש הצפוי, סאבו פאביצ'ביץ', ששוחרר מאומוניה ניקוסיה לפני כחודש וחצי, אמר המאמן: "הוא שיחק עם נבחרת מונטנגרו בחודש שעבר, זה שחקן שאני רוצה ונתתי את השם שלו להנהלה. אני שמח שהוא מצטרף אלינו בשלב הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"הצלחנו בשני הדברים: גם חילקנו דקות וגם ניצחנו ועזרנו למועדון במיליון שקלים". אבוקסיס/ברני ארדוב

חנן ממן, שנכנס הערב כמחליף וכבש את השער השני במשחק, אמר: "מבחינה אישית היה לי קמפיין טוב וגם כבשתי ארבעה שערים. מבחינה קבוצתית היה מאכזב. יש בעיקר תחושה של פספוס בגלל ההפסד בבית לפלזן. אם היינו מנצחים אותם, היינו עולים להצלבה. למדנו מה זו אירופה וזה לא מובן מאליו. אני מקווה שנעשה קמפיין טוב יותר בעונה הבאה".

ממן הוסיף: "לא התכוננו טוב, היו חסרים לנו בתחילת העונה הרבה שחקנים. אחר כך הם הגיעו, אבל אז התחיל עומס משחקים בליגה ובאירופה. יש רגשות מעורבים, לפחות מהמצב בליגה אנחנו מרוצים מאוד. לא יודע אם הקמפיין הזה היה מביך, אבל אני מאמין שבפעם הבאה יהיה יותר טוב. עם חיזוק טוב נלך עד הסוף בליגה. אגיע הזמן שאקח אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully