וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפועל ת"א ניצחה את אקדמיקה 0:2

האדומים סיימו את דרכם בליגה האירופית בטעם טוב ועם עוד 140 אלף יורו בקופה - מענק ניצחון. מרעי כבש ובישל לממן

הפועל תל אביב סיימה הערב (חמישי) את דרכה בשלב הבתים של הליגה האירופית עם ניצחון 0:2 על אקדמיקה במחזור השישי והאחרון. ויקטור מרעי, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, כבש בדקה ה-56 מעמדת נבדל ובישל בדקה ה-80 לחנן ממן את השני. ניצחון ראשון ואחרון העונה לאדומים בבית ב'. הפועל תל אביב סיימה את הבית במקום האחרון עם ארבע נקודות (כולן מול אקדמיקה) וגם התעשרה הערב ב-140 אלף יורו - מענק ניצחון בליגה האירופית.

שחקני הפועל תל אביב, ויקטור מרעי, מור שושן, כפיר אייזנשטיין, נעאל חוטבא. ברני ארדוב
ניצחון ראשון בשלב הבתים? הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מתוך מחשבה על הליגה ובידיעה שסיכויי העלייה לשלב הבא אבדו מזמן, הפועל תל אביב עלתה בהרכב משני. יוסי אבוקסיס חזר למערך של חמישה שחקני הגנה כמו במשחק החוץ נגד אתלטיקו מדריד והעניק מנוחה לשחקני הרכב ראשון כמו וואליד באדיר, יגאל אנטבי ועומר דמארי שעדיין לא החלים לחלוטין ממחלה. בנוסף, גם אריק דג'מבה דג'מבה המורחק ורועי גורדנה הפצוע נעדרו וכך קיבלו אלירן דנין, זאב חיימוביץ' ואחרים את חולצת ההרכב, כשבין היתר פתח גם כפיר אייזנשטיין הצעיר.

המשחק, כיאה לכזה שמתקיים רק לפרוטוקול, התנהל בקצב איטי ובמשך דקות ארוכות הזכיר יותר התמודדות בגביע הטוטו הישראלי מאשר משחק במפעל אירופי. אקדמיקה ניסתה מספר פעמים בבעיטות מחוץ לרחבה, בצד השני טועמה לא היה רחוק עם בעיטה חופשית מדויקת שנהדפה, אבל מעבר לכך לא היה שם כלום ב-45 הדקות הראשונות.

עם תחילת המחצית השנייה הפורטוגלים השתלטו על מרכז המגרש והאדומים נראו אבודים, אלא שהתקפה מתפרצת שהחלה בסלים טועמה והמשיכה בגילי ורמוט, הסתיימה עם שער קל של ויקטור מרעי, שהיה בנבדל שלא נשרק. מכאן התפתח משחק פתוח ומשוחרר יותר ובדקה ה-80 מחליף אחר, חנן ממן, כבש אחרי מבצע קבוצתי יפה וחתם. 0:2 והראש במשחק נגד הפועל עכו ביום ראשון.

אוהדי אקדמיקה. ברני ארדוב
הטיול לישראל הסתיים בהפסד. אוהדי אקדמיקה/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 5: המשחק בינתיים מתנהל בעצלתיים ושתי הקבוצות עדיין מגששות את דרכן במרכז המגרש.

דקה 12: איום ראשון במשחק, סוג של איום בכל אופן. ניבאלדו ניסה את כוחו בבעיטה אלכסונית מרחק 25 מטר מהשער של אדל, הכדור החלש שלו יצא החוצה.

דקה 16: עכשיו זה תורו של קלייטון להמר על בעיטה מחוץ לרחבה. הפעם אדל גם עשה מאמץ כדי לסגור את הפינה, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 29: ורמוט הוכשל כ-20 מטר מהשער, טועמה סובב כדור מצוין, אבל השוער הצרפתי פייסה הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 37: מריניו העלה כדור יפה ומדוד לרחבה האדומה, אדיניו מצא את עצמו בעמדה פנטסטית, אבל נגח בצורה לא מדויקת, הרחק מהמסגרת של אדל.

דקה 43: חיימוביץ' פספס כדור פשוט בתוך הרחבה, אדיניו נהנה מהריבאונד, אבל בעט מ-17 מטר החוצה. הבלם של הפועל נחלץ ממבוכה גדולה.

שחקן הפועל תל אביב, סלים טועמה, מול שחקן אקדמיקה, אדיניו. ברני ארדוב
כמעט כבש בבעיטה חופשית. טועמה מימין מול אדיניו/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 46: ויקטור מרעי נכנס במקום טוטו תמוז שהיה רדום למדי במחצית הראשונה.

דקה 49: אקדמיקה יצאה למתפרצת מסוכנת, אדיניו השאיר את מריניו לבדו באזור הרחבה, אבל הפורטוגלי בעט לשמיים. החמצה גדולה.

דקה 56: גול! גילי ורמוט קיבל מטועמה באגף השמאלי, עבר בקלות את דיאס ושלח כדור רוחב, אותו תירגם ויקטור מרעי לשער. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהחלוץ האדום היה בנבדל, אבל צוות השיפוט לא ראה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 64: מרעי חטף מהבלם היריב, רץ לעומק המגרש והשאיר בעקב לורמוט, שהקפיץ מעל פייסה מעל המשקוף.

דקה 71: אדיניו קיבל כדור עומק בתוך הרחבה ובעט מזווית אלכסונית, שטוח והחוצה.

דקה 74: הפועל תל אביב יצאה למתפרצת אחרי דקות של לחץ פורטוגלי, בן חיים מצא את ממן שעבר את השוער, אבל גלגל חלש וההגנה השחורה הרחיקה לקרן.

דקה 80: גול! התקפה לתפארת הסתיימה בעוד שער. דנין הגביה משמאל, ויקטור מרעי עלה היטב ונגח לכיוונו של חנן ממן, וזה נגח בעצמו תוך כדי זינוק, היישר לפינה התחתונה. 0:2 להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט, מול אקדמיקה. ברני ארדוב
בישול פנטסטי למרעי. ורמוט/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, מור שושן, ניקולה פטקוביץ', זאב חיימוביץ', אלירן דנין, כפיר אייזנשטיין, גילי ורמוט (חנן ממן, 69), סלים טועמה (ניר לקס, 87), טל בן חיים, טוטו תמוז (ויקטור מרעי, 46).

אקדמיקה: רומואל פייסה, ז'ואאו דיאס, ז'ואאו ריאל, פלאביו פריירה, ניבאלדו (סלים סיסה, 71), אלפוייסני קייטה, קלייטון, ג'ון אוגו (מאקללה, 71), מריניו (אפונסו, 82), ווילסון אדוארדו, אדיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully