וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ: "יש לי ארבע שנים כדי לתקן טעויות"

אלופת העולם בגלישה חזרה לאימונים וכבש חושבת קדימה, לברזיל: "אני נותנת את הכל ואני נוסעת לשם כדי להגן על התואר"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

לי קורזיץ כבר החלה להתכונן לקראת אליפות העולם בגלישת רוח מסוג "ניל פרייד", שתיערך בחודש פברואר בברזיל. קורזיץ, כזכור, החמיצה מדליה אולימפית במשחקים האולימפיים בלונדון בשיוט האחרון בצורה מאכזבת למדי, אך היא תנסה להגן על התואר בו היא מחזיקה כאלופת העולם. רק לאחרונה חזרה הגולשת לאימונים סדירים לאחר שהחלימה ממחלה. היום (שלישי) היא השתתפה יחד עם הקלע סרגיי ריכטר בטקס הדלקת נרות בוועד האולימפי.

לי קורזיץ, גולשת רוח ישראלית, סרגיי ריכטר, קלע ישראלי. קובי אליהו
קורזיץ: "אני מתאמנת הכי טוב שאני יכולה". ריכטר: "כרגע אני ברמה של מדליה, אבל זה קצת מאוחר מדי". השניים בהדלקת הנרות בוועד האולימפי/קובי אליהו

"אין דבר יותר משחק מלהגיע בחג לוועד האולימפי", אמרה קורזיץ, והתפנתה לדבר על העתיד המקצועי שלה אחרי האכזבה באולימפיאדת לונדון. "מה שעשיתי מאז זה לנסות להחלים", אמרה אלופת העולם בגלישה. "יש לנו אליפות עולם בברזיל אוטוטו, אני מתאמנת ונותנת את הכל. אני נוסעת לשם להגן על התואר ומקווה שהשנה הבאה תהיה מוצלחת כמו השנה".

"אני לא נלחצת", הוסיפה קורזיץ, "אני לא באה בקטע של 'אני חייבת לנצח'. אני מתאמנת הכי טוב שאני יכולה. אני מנסה ליהנות מהאימונים. אם זה יספיק לאליפות עולם, אני אהיה הכי מאושרת. יש לי ארבע שנים לתקן טעויות ואני במצב טוב, ארבע שנים לפני האולימפיאדה הבאה".

לי קורזיץ שייטת ישראלית. רויטרס
"אני לא באה בקטע של 'אני חייבת לנצח'. אני מתאמנת הכי טוב שאני יכולה. אני מנסה ליהנות מהאימונים. אם זה יספיק לאליפות עולם, אני אהיה הכי מאושרת". קורזיץ באולימפיאדה/רויטרס

ריכטר, שבלונדון סיים במקום התשיעי בתחרות הקליעה מ-10 מטרים, סיפר: "שלושה חודשים לאחר האולימפיאדה סיימתי במקום שני בגמר גביע העולם, עם תוצאה שבלונדון היתה מזכה אותי במדליית זהב. כרגע אני ברמה של מדליה, אבל זה קצת מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully