וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמאליו: "מסי וניימאר ביחד יהיה הדבר היפה בכדורגל"

מאמן סנטוס כבר מפנטז על שיתוף הפעולה של היהלום עם הפרעוש: "ברצלונה הכי מתאימה לו, מקווה שזה יקרה ב-2014"

כולם פחות או יותר בטוחים בספרד כי מעברו של ניימאר לברצלונה הוא רק עניין של זמן. היום (שלישי) שפך מאמנו של היהלום הברזילאי בסנטוס, מוריסי רמאליו, מעט אור על הצעד המרתק.

"ניימאר צריך לעבור לאירופה אחרי המונדיאל", אמר המאמן שהיה מועמד להחליף את מאנו מנזס בנבחרת. "הוא יצטרך לבחור את הקבוצה שלו בקפידה, וברצלונה הכי מתאימה לו. הםם משחקים כדורגל שדומה לזה שלנו. כיום ברצלונה היא הקבוצה שהכי מתאימה לו, כי ריאל מדריד משחקת כדורגל אחר".

המאמן שהגיע לסנטוס באפריל 2011 אף פנטז על שיתוף הפעולה הצפוי בין ליאונל מסי ובן טיפוחיו, ואמר: "כרגע ניימאר הוא השחקן הרביעי או החמישי הכי טוב בעולם, אבל אחרי המונדיאל של 2014 אני מאמין שהוא כבר יהיה ברמה מאוד גבוהה. אני מקווה לראות אותו ואת מסי ביחד בברצלונה, זה יהיה הדבר היפה ביותר בכדורגל".

לבסוף, הצטרף גם רמאליו למחמאות של שאר עולם הכדורגל אל עבר ליאונל מסי: "אין אף אחד כמוהו. אנדרס אינייסטה הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם, אבל כדור הזהב שייך למסי, ששובר את כל השיאים". אז מה הפרוש צריך לעשות כדי להשתוות לדייגו מראדונה ופלה? התשובה של רמאליו פשוטה: "לזכות במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully