וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני: "טכנולוגיית קו השער יקרה מדי"

מישל פלאטיני שוב יוצא נגד שימוש ב"עין הנץ": "ממרחק מטר, שופט הקו עם משקפיים נכונים יכול לראות אם כדור עבר את הקו"

נשיא אופ"א מישל פלאטיני הביע היום (שלישי) שוב את התנגדותו לשימוש בעזרים טכנולוגיים בכדורגל. אומנם בעולם הספורט נשמעת שוב ושוב ביקורת על ההתעקשות של ראשי הכדורגל לא להשתמש בעזרים טכנולוגיים על מנת לבדוק טעויות שיפוט, כפי שעושים כבר שנים ארוכות בפוטבול ובהוקי האמריקאי, ובשנים האחרונות גם בטניס וב-NBA. פלאטיני, מנגד, סבור שהטכנולוגיה יקרה מדי, ושהוא מעדיף להשקיע את הכסף במקומות אחרים.

באליפות העולם לקבוצות שנערכת בימים אלה פיפ"א משתמשת לראשונה בעין הנץ על מנת לבדוק אם הכדור עובר במלואו את קו השער במקרים מעוררי מחלוקת בטכנולוגיית "עין הנץ". פלאטיני מגיב. "זו לא שאלה של טכנולוגיה על קו השער, זו שאלה על טכנולוגיה בכלל", אומר הצרפתי, "איפה אתה מתחיל עם טכנולוגיה, ואיפה אתה מפסיק. טכנולוגיה יכולה לעזור, אבל חייבים לקבוע את הגבול במספר דברים".

פלאטיני ציין ש"לשים עזרים טכנולוגיים לקו השער יעלה לנו 50 מיליון יורו בחמש שנים. אני מעדיף להשקיע 50 מיליון יורו על פיתוח הכדורגל מאשר על טכנלוגיה שעוזרת במקרה או שניים בשנה. זה יוצא הרבה כסף עבור כל שער.

"תמכנו בהוספת שופטים על קו השער, שעכשיו מקובלים גם על ידי המועצה הבינלאומית. אם יש שופט מטר שנמצא במרחק מטר הקו, אני חושב שאם יש לו משקפיים טובים, הוא יכול לזהות אם הכדור עובר את הקו או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully