וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרג פופוביץ' סירב לאמן את נבחרת רוסיה

ברוסיה פנו ללא אחר ממאמן סן אנטוניו כדי להחליף את בלאט, אך הוא סירב מ"סיבות אישיות". קיצ'ן יחבור לטיוס בקאנטו

אקס מכבי ראשון לציון דרווין קיצ'ן יחבור לאלכס טיוס ויצטרף לקאנטו, כך מדווחים היום (שלישי) כלי תקשורת באיטליה. על פי הדיווחים הגארד בן ה-26 כבר סיכם את תנאיו בקבוצה האיטלקית והחתימה עשויה להפוך לרשמית בקרוב מאוד. קיצ'ן, בוגר מכללת פלורידה סטייט, עבר במהלך הקיץ מעיר היין לפנאתינייקוס היוונית, ששילמה תמורתו "בייאאוט" גבוה של 200 אלף דולרים אך לא הצליח להרשים במדי הירוקים, להם קו אחורי מרשים הכולל שמות כמו דימיטריס דיאמנטידיס ורוקו אוקיץ'.

לאחרונה אף צורף לקבוצה מרכוס בנקס, מה שפגע עוד יותר במעמדו. קיצ'ן מעמיד עד כה ממוצעים של 3.9 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-12 דקות משחק ביורוליג. בליגה היוונית, לעומת זאת, הוא מעמיד ממוצע קצת יותר טוב עם 5.9 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים.

האיטלקים מנסים להחתימו מזה זמן רב, מאחר והגארד ג'רי סמית', שהיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה בפתיחת העונה, נפצע ברגלו וייעדר מספר חודשים. קאנטו תתארח ביום חמישי הקרוב אצל פנרבחצ'ה אולקר במשחק שיקבע מי תהיינה העולה הרביעית לטופ 16 מבית א'. בליגה האיטלקית הם מדורגים במקום הרביעי עם שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים.

* מספר חודשים חלפו מאז שדיוויד בלאט החליט לעזוב את נבחרת רוסיה, ובאיגוד הרוסי עדיין מחפשים אחר מחליף. הבוקר (שלישי) פורסם בתקשורת ברוסיה כי בכירים באיגוד פנו לאחרונה ללא אחר מאשר גרג פופוביץ', אחד המאמנים הגדולים בתולדות ה-NBA, אך זה סירב להצעה בשל "סיבות אישיות".

מאמן סן אנטוניו, על פי הדיווח, אוהב מאוד את התרבות הרוסית ואף ביקר במדינה מספר פעמים, אך בכל זאת בחר לסרב בנימוס לרעיון השאפתני. כעת ברשימת המועמדים נמצאים בין היתר יורי זדובץ', פוטסיס קציקאריס ודירק באוורמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully