וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של אשלי קול: "מדליה למי שפגע בפרדיננד"

מערכת וואלה! ספורט

11.12.2012 / 12:30

אחיו ואימו של מגן צ'לסי נתפסו בפייסבוק כשהם חוגגים את הפגיעה בבלם יונייטד, המסוכסך עם אשלי, מיד בתום הדרבי

ספורט 2

דמו של רוי פרדיננד בקושי יבש מאז האירועים בסיום הדרבי של מנצ'סטר, וכבר נפתחה מולו חזית חדשה, הפעם מכיוון לא צפוי. כזכור, הבלם הוותיק של השדים האדומים ספג פגיעה ממטבע שנזרק מיציע אוהדי מנצ'סטר סיטי, אלא שהתגובה של משפחת קול, או ליתר דיוק אימו ואחיו של אשלי לאירועים עוררה סערה גדולה בממלכה. אימו ואחיו של מגן צ'לסי נתפסו בחשבונות הפייסבוק האישיים שלהם כשהם חוגגים את הפגיעה בפרדיננד.

"אני כל כך שמח שריו נפגע בפנים היום בזמן שהוא ניסה לנשק את הסמל של מנצ'סטר!. ישר בעין! זה עשה לי את היום", כתב מיד בתום המשחק אחיו של אשלי, מאטי. מאוחר יותר, הצטרפה אימו סו לחגיגה: "לעזאזל, הפסדתי את זה. תנו לאוהד הזה מדליה!". מאוחר יותר, דקות לאחר שהתפרסם הסיפור בתקשורת בממלכה, הוסרו הסטטוסים וההודעות הנ"ל, וסו קול הכחישה: "מי שם את זה בפייסבוק. אני לא יודעת מי עשה את זה. זו לא אני".

כזכור, ריו פרדיננד ואשלי קול מסוכסכים מאז האחרון תמך פומבית בג'ון טרי, שהשמיע הערות גזעניות כלפי אחיו של איו, אנטון, במהלך משחק בין צ'לסי לק.פ.ר בחודש מרץ בעונה שעברה. הרוחות בין השניים התלהטו זמן קצר לאחר מכן, לאחר שפרדיננד כינה את קול "צ'וק אייס" בטוויטר, מה שנתפס על ידי רבים כהערה גזענית. כתוצאה מאותו ציוץ, נקנס פרדיננד ב-45 אלף ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully