וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מיונייטד"

מערכת וואלה! ספורט

11.12.2012 / 12:02

ההפסד בדרבי ממש לא מטריד את מאמן סיטי, שצרח על ג'ו הארט בסיום אך הבהיר: "באלוטלי לא למכירה, הוא שחקן שלנו"

ספורט 2

על אף ההפסד הדרמטי 3:2 בדרבי הגדול של מנצ'סטר, בסיטי בטוחים שהם הקבוצה העדיפה בעיר. "ליונייטד יש יותר נסיון, אבל אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה שמשחקת כדורגל הרבה יותר טוב", אמר היום (שלישי) מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני באיטליה.

באנגליה מדווחים כי בתום ההפסד הכואב, השתלח מאנצ'יני בשוערו, ג'ו הארט, מול חבריו לקבוצה בשל שער הניצחון של רובין ואן פרסי בתוספת הזמן. כמו כן, ביקר המנג'ר גם את מריו באלוטלי, קרלוס טבס וסמיר נאסרי באופן פומבי.

על השמועות כי ינסה למכור את באלוטלי בחלון ההעברות בינואר אמר מאנצ'יני: "הוא לא למכירה. הוא שחקן שלנו, הוא אהוב על ידי האוהדים וההנהלה, והוא חשוב לנו. הדרכים שלנו אולי יתפצלו אם אחליף קבוצה, אבל בינתיים הוא נשאר בסיטי".

המנג'ר האיטלקי נשאל על אפשרות צירופם של דניאלה דה רוסי או ווסלי סניידר בחודש הבא, והשיב: "ניסינו לצרף את דה רוסי בקיץ, אבל זה לא הלך. אני חושב שעכשיו הוא יישאר ברומא. לגבי סניידר, מעולם לא פנינו אליו. הוא שחקן מצוין, אבל יש לנו שחקנים טובים בעמדה שלו כמו נאסרי ודויד סילבה".

יאיא טורה התייחס אף הוא להפסד הכואב ליונייטד בדרבי, ואמר: "השער של ואן פרסי היה כמו סכין בלב. אנחנו צריכים להשתפר דרך עבודה קשה, כי כשאתה למעלה כולם רוצים להוריד אותך. יש לנו חבורה קשוחה של גברים וסגל פנטסטי, ויהיה לנו את הביטחון בעצמנו עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully