וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמע השתגע: "איש ההרים" צולם יורה בדוב

הקמע של אוניברסיטת ווסט וירג'יניה יישם במציאות את התפקיד הסמלי שלו ועורר סערה: "כל קודמיי עשו את זה". צפו באירועים

הקמע של מכללת מערב וירג'יניה. GettyImages
מי דמיין לעצמו שהרובה הזה אמיתי? קימבל/GettyImages

הקמע של אוניברסיטת מערב וירג'יניה לקח את העבודה שלו קצת יותר מדי ברצינות. ג'ונתן קימבל, 24, שמתפקד כ"איש ההרים" (Mountaineer), בעודו חובש כובע פרווה ומחזיק ברובה ציד ישן בניסיון לשלהב את הקהל, נראה בצילומי וידאו כשהוא משתמש ברובה בזמן שהוא יורה למוות בדוב במהלך מסע ציד ביערות. לאחר שהרג את הדוב, הוא צעק בהתלהבות "Let's go Mountaineers!", כפי שנוהג לעשות על הדשא.

אחרי שהצילומים הקשים פורסמו, במכללה דרשו ממנו להפסיק להשתמש ברובה. למעשה, רבים העריכו שהרובה שבו מחזיק קימבל הוא לא רובה אמיתי, אבל מתברר שהרובה אכן אמיתי, ואף קטלני. קימבל עצמו מתעקש כי זו מסורת, ושלמעשה כל אלה שקדמו לו נהגו לצוד עם הרובה.

"יש לצייו שהפעולה של ג'ונתן לא עברה על שום חוק או תקנה", נמסר מווסט וירג'יניה, "אך הנהלת האוניברסיטה שוחחה עמו והסכמנו שזה לא הולם להשתמש בציוד של הקמע במהלך ציד".

"איש ההרים" הוא הקמע של ווסט ויריג'יניה החל מ-1936. בכל שנה נבחרר אדם אחר שימלא את התפקיד, ונתפרת לו תחפושת מיוחדת לחורף. קימבל, שלמעשה יישם במציאות את התפקיד הסמלי שלו, אמר ש"ציד זה נושא שנוי במחלוקת, ואני מתנצל בפני כל מי שנפגע. כל קודמיי עשו את זה בעבר, הם ירו בצבאים ויצאתי עם חלקם לציד".

זהירות - צילומים קשים: קימבל יורה בדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully