וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "נהנינו באירופה, והמטרה היא לחזור לשם"

תהל אלון, מערכת וואלה! ספורט

11.12.2012 / 9:00

קרית שמונה נצמדה לצמרת עם ניצחון שלישי רצוף, דן איינבינדר אופטימי: "אפשר לחלום בגדול. עלינו באטרף למחצית השנייה"

one

שמחה גדולה התפרצה אמש (שני) בחדר ההלבשה של עירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 1:3 על בני סכנין. בתחילה אומנם כבר בדקה הראשונה האלופה נקלעה לפיגור אחרי שספגה שער עקב טעות קשה של הבלם שיר צדק, אבל במחצית השנייה קרית שמונה הציגה יכולת משופרת והצליחה להפוך את הפיגור בזכות צמד של שמעון אבוחצירא וגול נוסף של איציק כהן.

דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה עם החברים. אדריאן הרבשטיין
דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה עם החברים/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי החמיאו לשחקנים על האופי והיכולת, ובעיקר שיבחו את שמעון אבוחצירא ואת אופיר מזרחי, שהפך להיות האס של ברק בכר. הכחולים הודו שהשינוי בין המחציות היה בזכות השטיפה במחצית. בסיום המשחק פרצו השחקנים בריקודים ושירה כשגם הבעלים איזי שרצקי נכנס לחדר הלבשה, לחץ את ידי כל השחקנים והחמיא להם על המשחק.

קרית שמונה מחברת שלושה ניצחונות רצופים שמעלים אותה למקום הרביעי בטבלה ורק נקודה מהמקום השלישי, והקבוצה הצפונית מתחילה לאותת לליגה שהיא בהחלט שינתה את המומנטום והדרך של בכר מתחילה להניב פירות.

הקשר דן איינבינדר התייחס לניצחון ולהבדיל היכולת בין המחציות: "קודם כל ברק עשה את מה שהוא צריך לעשות, כי לא באנו למשחק במחצית הראשונה ונשארנו עדיין במשחק בליון ולא חזרנו לארץ. קיבלנו שטיפה קטנה מברק הוא אמר לנו שאנחנו לא מספיק אגרסיביים ולא מספיק רוצים. עלינו באטרף למחצית והשווינו את התוצאה ואחר כך המשכנו להילחם וניצחנו את המשחק.

"הוא לא שבר לוח וגם לא צריך לשבור, הוא היה קצת עצבני וזה הגיע לנו. כשאנחנו צריכים לחטוף בראש, אין לנו בעיה לחטוף בראש. עכשיו כשאנחנו מקבלים מחמאות, ניקח אותן. אבל לא יותר מדי זמן כי יש לנו משחק חשוב כבר בשבוע הבא".

על השאלה האם על פי היכולת של המחצית השנייה קרית שמונה יכולה להתמודד על הצמרת הגבוהה השיב השחקן: "ביכולת הזאת אפשר לחלום בגדול, אבל קרית שמונה צריכה, וזה מה שנעשה, לחשוב משבוע לשבוע, צעד צעד ומשחק משחק. יש לנו עכשיו סדרת משחקים קשה וככל שיחלוף הזמן נדע לאן פנינו מועדות".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה כובש מול עלא אבו סלאח שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מחצית שנייה של אלופה. קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

על השילוב שלו בקבוצה אמר : "עברתי תקופה לא פשוטה. המעבר לא היה פשוט ולקח לי קצת זמן להסתגל. לצד התחלה טובה היה המשך לא כל כך טוב. בזמן האחרון יש לי משחקים טובים ואני מרגיש שאני תורם המון לקבוצה. אני מקבל הרבה ביטחון מהצוות המקצועי ומהחברים ואני שמח שהקבוצה מנצחת וזה עוזר לה". איינבינדר התייחס גם למצבו האישי ולפציעה בברך: "יש לי כאבים מהמשחק האחרון בליון. היום קיבלתי טיפול אינטנסיבי אבל יהיה בסדר?.

על המטרות להמשך העונה אמר הקשר: "אני חושב ששלב הבתים בליגה האירופית זו חוויה מדהימה. אני מאחל לכל שחקן ושחקן שיעבור את זה. נהנינו מאוד, ואנחנו מאוד רוצים לחזור לשם בשנה הבאה, כך שנילחם קשה ונעבוד בכדי שנסיים במקום שמוביל לאירופה".

מעבר לכך לקרית שמונה אין הרבה זמן לנוח, שכן כבר מחר תתמודד הקבוצה מול הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו, שם צפוי המאמן לתת מנוחה למספר שחקני סגל משמעותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully