וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את בני סכנין

מערכת וואלה! ספורט

10.12.2012 / 20:53

האלופה חזרה מפיגור בזכות צמד של אבוחצירא הלוהט (47 ו-85) ושער של איציק כהן (62) בדרך לניצחון שלישי ברציפות

one

מישהו הספיד את האלופה? עירוני קרית שמונה השיגה הערב (שני) ניצחון שלישי ברציפות כשגברה 1:3 על בני סכנין בדוחא, והיא כבר במקום הרביעי עם 21 נקודות, רק אחת פחות ממ.ס. אשדוד המדורגת שלישית. קרית שמונה נקלעה לפיגור מהיר בעקבות שער של אלכסנדר דוידוב בדקת הפתיחה, אבל חזרה בגדול לאחר ההפסקה עם צמד של שמעון אבוחצירא הלוהט (47 ו-85) ועוד אחד של איציק כהן (62). סכנין, מנגד, מסובכת חזק במקום הלפני אחרון עם 11 נקודות בלבד וחמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. גם האוהדים איבדו את הסבלנות וקראו לשלומי דורה להתפטר.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כבש מחזור שלישי ברציפות. שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

קרית שמונה השאירה מאחור את הקמפיין האירופי וקיוותה להמשיך את המומנטום ממשחקי הליגה האחרונים, אבל כבר אחרי פחות מדקה נענשה, עוד לפני שהצוות המקצועי שלה התיישב על הספסל. שיר צדק איבד כדור במרכז המגרש לחאמד גנאים שדהר קדימה ומסר לדוידוב, והקשר הסרבי ירה פנימה והקפיץ את האוהדים בדוחא. האלופה, ללא נוכחותו המשמעותית של בריאן חרסיסיץ' בקישור האחורי, לא הצליחה להביא לידי ביטוי את הכלים ההתקפיים שלה ומיעטה להגיע למצבים, מלבד בעיטות אקראיות ממרחק. וזה לא שסכנין הבריקה. המדורגת לפני אחרונה סבלה מהיעדרותו של ירו בלו הפצוע והתקשתה לייצר הזדמנויות. במחצית השנייה היא כבר שילמה על כך.

ברק בכר כנראה שטף את שחקניו כהוגן במחצית, כי לאחר ההפסקה הם הגיבו באותה צורה בה פתחה סכנין את המשחק. עם שער בזק. דן איינבינדר מצא ברחבה את אבוחצירא, שבניגוד להחמצות הגדולות בליון דווקא מוצא את הרשת מדי מחזור בליגת העל, ובדקה ה-47 הוא כבש את הרביעי שלו בשלושת המשחקים האחרונים והשווה עבור האורחים. בדקה ה-62 היה זה אופיר מזרחי הפעלתן, שסחט הדיפה ממחמוד קנדיל וסידר לבלם איציק כהן שער בכורה קל מקרוב. סכנין הייתה קרובה להשיג את השוויון עם שתי דקות טובות וכדור למשקוף של דוידוב בזמן שסופת גשמים הגיעה לדוחא, אבל על הסופה האמיתית היה אחראי אבוחצירא שסגר עניין בדקה ה-85 עם השני שלו במשחק והחמישי בשלושת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלכסנדר דוידוב שחקן בני סכנין לפני אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
העניש על הטעות בפתיחה. אלכסנדר דוידוב לפני אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 1: גול! איזו פתיחה מדהימה של המארחת. פחות מדקה משריקת הפתיחה חטף גנאים כדור מצדק במרכז המגרש, התקדם באין מפריע ומסר לדוידוב, שבעט חזק מ-16 מטרים אל הרשת של עמוס. שער ליגה שני העונה לדוידוב, 0:1 מהיר מאוד לבני סכנין.

דקה 9: אבוחצירא סידר מבחן ראשון לקנדיל, שהיה מוכן וקלט את הבעיטה של החלוץ האורח.

דקה 28: הגנת קרית שמונה שוב איבדה כדור בשטח המסוכן, אבל הפעם הבעיטה של הרוש נקלטה בקלות על ידי עמוס.

דקה 29: רוצ'ט ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אבל הכדור חמק גבוה מעל המשקוף.

דקה 35: מזרחי הצעיר השתחרר ובעט מ-16 מטרים מעל המשקוף.

דקה 37: עבאס הגביה כדור חופשי לרבה, זוס נגח מעל השער.

דני עמוס, איציק כהן, אלעד גבאי שחקני עירוני קרית שמונה מקיפים את שמעון הרוש שחקן בני סכנין (שני משמאל). אדריאן הרבשטיין
קצת מתיחות לפני הירידה להפסקה. שמעון הרוש מוקף בשחקני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 47: גול! איינבינדר העביר כדור מצד שמאל לאבוחצירא, שלא התבלבל מול קנדיל ומצא את הרשת. שער בזק גם לקרית שמונה ורביעי של אבוחצירא בשלושת המחזורים האחרונים. 1:1.

דקה 57: סלליך פרץ באגף ומסר ימינה לטאסבסקי שפרגן לאבוחצירא, אך החלוץ החמיץ מקרוב.

דקה 62: גול! המהפך הושלם. הגנת סכנין הרחיקה רע כדור קרן לעבר טאסבסקי שהשאיר למזרחי. החלוץ הצעיר בעט לשער וקנדיל הדף לרגליו של איציק כהן, שדחק מקרוב פנימה. שער בכורה לבלם, 1:2 לעירוני קרית שמונה.

דקה 67: סופגת גשמים בדוחא, בינתיים דורה ששומע את הקהל קורא לו להתפטר, שלח את עוסמאן למגרש במקום ז'וס.

דקה 77: המגן זבידאת הגביה מצד ימין, צדק פספס וקאסום מצא עצמו מול עמוס מחמישה מטרים, אבל השוער זינק לעברו ומנע שער.

דקה 80: דוידוב בעט מחוץ לרחבה כדור מצוין שפגע במשקוף וניתז החוצה.

דקה 85: גול! קרית שמונה יצאה למתפרצת עם סלליך שכבר עבר את קנדיל אך התמהמה, הסתבך ואיבד ברחבה. הכדור הגיע בסופו של דבר לאבוחצירא, שממרכז הרחבה, בין כולם, בעט לרשת העליונה והשלים צמד אישי. 1:3 לעירוני קרית שמונה.

דקה 90: סלליך קיבל שוב כדור ברחבה, אבל הפעם נעצר אצל קנדיל. מנגד, דוידוב בעט מחמישה מטרים וסחט עוד הצלה גדולה מעמוס ששמר על התוצאה בעינה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים, במרכז אופיר מזרחי. אדריאן הרבשטיין
חזרו בצורה אחרת לגמרי למחצית השנייה. שחקני קרית שמונה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, מקסים ז'וס (עלי עוסמאן, 67), אלכסנדר דוידוב, מוחמד כליבאת (חסיב אבו רוקון, 61), חאמד גנאים, מחמוד עבאס (עובדה זבידאת, 73), אחמד קאסום.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן (רביד גזל, 87), דושאן מאטוביץ', דן איינבינדר, דרקו טאסבסקי (עדי אלישע, 78), אדריאן רוצ'ט, סינטאיהו סלליך, שמעון אבוחצירא, אופיר מזרחי (אחמד עאבד, 73).

שחקני בני סכנין מאוכזבים, משמאל עלא אבו סלאח. אדריאן הרבשטיין
עוד ערב מתסכל. עלא אבו סלאח עם מחמוד קנדיל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully