וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב הודיע לבית"ר: "יורד כרגע מרכישת הקבוצה"

איש העסקים העביר מסר לראשי המועדון: "יש בעיות קשות עם חיים רמון". הפועל תל אביב מסרה: "איננו אשמים בעיכוב"

one

בבית"ר ירושלים הייתה שביעות רצון בסיום המשחק אתמול (שני) מול מכבי תל אביב שהסתיים בתיקו 1:1. אלא שלמחרת המשחק, התבשרו בבית"ר כי אלי טביב יורד, לפחות כרגע, מרכישת הקבוצה. טביב הודיע לעורכי הדין של ארקדי גאידמק: "יש לי בעיות קשות עם חיים רמון, אני לא רואה איך בתקופה הקרובה אני מעביר את המניות ורק אחרי שאפתור את זה יהיה רלוונטי לדבר על בית"ר".

מבית"ר ירושלים נמסר: "אלי טביב הודיע הבוקר לנציגי בית"ר ירושלים, כי נוכח הסחבת והעיכובים שנוקטים חיים רמון ואנשיו בהשלמת עסקת מכירת הפועל תל אביב, אין ביכולתו להתחייב בעת הזו על רכישת הקבוצה. הוא הודיע כי לאחר שתסתיים עסקת הפועל תל אביב וככל שהעניין עדיין יהיה רלוונטי מבחינת בית"ר ירושלים, יחודש המשא ומתן באותה מתכונת של הגינות ושקיפות בה נוהל עד כה".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
אז השידוך הזה לא יצא לפועל בסופו של דבר. טביב עם אוהדי בית"ר/קובי אליהו

הפועל תל אביב ביקשה להבהיר: "התשלום הראשון בן 6 מיליון השקלים לטביב ממתין לו בחשבון נאמנות על שמו. ברגע שהוועדה להעברת זכויות תאשר את המשקיעים שגיבש רמון, אמור טביב להעביר 50 אחוז ממניות המועדון ואז ימשוך את הסכום בדיוק על פי ההסכם שנעשה עימו. הפועל תל אביב אינה הגורם לעיכוב בתשלום וכל ניסיון לצייר תמונה אחרת הוא מוטעה".

ובחזרה למשחק אמש. בבית"ר הודו כי מכבי תל אביב הייתה טובה יותר וגם המאמן אלי כהן אמר בסיום: "בסך הכל סחטנו את הסגל הזה ואנחנו חייבים להתחזק בשניים-שלושה שחקנים על מנת ליצור תחרות ולכוון לפלייאוף העליון והצמרת. למרות משחק לא טוב, שיחקנו כמו גברים ולא שלחנו את הקהל הביתה עם הפסד וזה חשוב מאוד. הטירוף הזה של האוהדים ימשיך גם בשבוע הבא נגד קרית שמונה ואנחנו לא נוריד רגל מהגז".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
איזה הבדל ביכולת מפתיחת העונה. חיים מגרלשווילי/ברני ארדוב

חיים מגרלשווילי גם היה באותה דעה בסיום: "בסך הכל אני מרוצה. אני חושב שבטדי יש משהו מאוד מיוחד ויתרון שאי אפשר לקבל אותו ברמת גן, אבל גם כאן הקהל הגיע בהמוניו ועשה הכל כדי לתת לנו הרגשה ביתית. כיף גדול להיות חלק מהדבר הזה. סיימנו את הסיבוב הראשון בצורה טובה, במיוחד אחרי הצורה שבה פתחנו את העונה. אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון, אבל יהיה קשה ונצטרך להמשיך ולהפגין יכולת טובה והרבה רצון והתלהבות כדי שנוכל לדבר על זה".

אגב, לפני המשחק אירע מקרה לא נעים, כאשר כוחות האבטחה סגרו את שערי היציע המערבי עקב תפוסה מלאה וכמה מאות אנשים נותרו בחוץ עם כרטיסים ומנויים והחלו לזעוק וצרו על הדלתות של שער 2 באיצטדיון. מנהל בית"ר מנחם נידם קיבל הוראה מאיציק קורנפיין להכניס את כל האוהדים בכל דרך אפשרית, אך כוחות האבטחה סירבו לעשות זאת והתפתחה מהומה גדולה. לבסוף הוחלט לנסות ולהכניס כמות מסויימת של קהל באופן מבוקר, אך ברגע שנפתחו השערים פרצו האוהדים את השער ונכנסו יחד עם עשרות אוהדים שהיו ללא כרטיס ולחץ גדול נוצר בתוך היציעים.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
מאות אוהדים עם כרטיס נותרו בחוץ. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

שחקני בית"ר הרבו לדבר על כך שקשה היה להרגיש 'בבית' ברמת גן, ואמרו כי למרות הקהל הרב, האווירה די מנוכרת וקשה להרגיש את היתרון הגדול של אוהדי בית"ר. דריו פרננדס הסביר זאת בפשטות ואמר: "אני לא אוהב את האיצטדיון הזה. היו כאן 30 אלף איש אבל אני הרגשתי כאילו זה 9,000. זה לא טדי ולא דומה לטדי, הקהל רחוק וזה לא אותו דבר. היה משחק קשה. אני דווקא אוהב לשחק במזג האוויר כזה אבל זה לא התאים למשחק שלנו. שיחקנו לא נכון, נתנו למכבי יותר מדי להחזיק בכדור ונכנסנו מאוחר למשחק, אבל בסך הכל זאת תוצאה טובה וסיבוב טוב ואנחנו רק רוצים להמשיך ולהוביל את המועדון קדימה ולהמשיך לשמח את הקהל".

קובי מויאל, שכבש את שער השיוויון, נשאל אם הוא שומר את השערים שלו רק למפגשים מול הקבוצות ה"גדולות": "יוצא ככה. כנראה שהכי נכון לשמור אותם רק לגדולות (צוחק). אבל עזוב, אני מסתפק בזה שננצח ואני לא אבקיע, העיקר שנביא שלוש נקודות".

בשבוע הבא תפגוש בית"ר את קרית שמונה בעוד משחק רדיוס, שככל הנראה ייערך באצטדיון המושבה. מי שישחק בפעם הראשונה בחייו נגד בית"ר יהיה דן איינבינדר, שגדל בבית"ר מגיל צעיר ונאלץ לעזוב את המועדון בקיץ עקב המצב הכלכלי. מויאל אמר על כך: "מוזר לחשוב על זה שהוא יהיה בצד השני. אני אוהב אותו, הוא חבר טוב וזאת סיטואציה לא נוחה עבורו. אבל אתם יודעים, על המגרש אין חברים ולא כדאי לא להיתקל בי".

רוברט ארנשו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
געגועים לטדי. דריו פרננדס/ברני ארדוב

בבית"ר יידעו רק היום בצהריים מה סך ההכנסות מהמשחק, אך כבר אתמול הבינו במועדון כי נמכרו מעל 20,000 כרטיסים שהניבו הכנסה של יותר מ-1.5 מיליון שקל. בשל ההסכם של בית"ר עם משרד הכרטיסים "בימות", הצדדים יתחלקו בהכנסות מעל סכום של כ-820 אלף שקל. "בימות" גם תשלם לבית"ר מחצית מהוצאות המשחק, כך שבסך הכל תכניס בית"ר מהמשחק מעל 1.1 מיליון שקל.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הכנסות גבוהות מכרטיסים. איציק קורנפיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully