וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לחץ גדול להחתמת סטיבן כהן

הקשר ששיחק בקבוצה אשתקד קרוב לחתימה בהפועל רמת גן, אך גורמים בבירה לוחצים לשדרג לו ההצעה ולהשאירו בקבוצה

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק נגד מכבי תל אביב, שייערך הערב (שני, 20:50, ), אך בלי קשר, מאחורי הקלעים במועדון פועלים במרץ לנסות ולחזק את הקבוצה. לאחר שהבינו בבית"ר כי הקשר סטיבן כהן אינו מחכה להם וצפוי לחתום ביממה הקרובה בהפועל רמת גן, לחץ גדול של המאמן אלי כהן ושיחות בין איציק קורנפיין לחברי הדירקטוריון הביא לכך שכבר מחר בבוקר צפויים בבית"ר להגיש הצעה לשחקן ולנסות להשאירו במועדון בטרם יחתום בהפועל רמת גן.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים עם סטיבן כהן. ברני ארדוב
יישאר או יעזוב? סטיבן כהן/ברני ארדוב

על מנת להחתים את כהן תצטרך בית"ר את אישור בקרת התקציבים בשל הגירעון בעמודת הספונסרים בסך של כשני מיליון שקל, אך עקב העובדה שצפי ההכנסות של הקבוצה יהיה גבוה בהרבה מזה אותו קבעה לה הבקרה (5 מיליון ש"ח, סכום אליו תגיע לאחר המשחק הערב) צפויה הקבוצה לקבל אשראי להחתמתו של כהן, אם לא מיידית אז בינואר הקרוב.

כזכור, כהן שיחק בבית"ר בשנתיים האחרונות ובקיץ עזב לטובת בוורן הבלגית. כהן לא הסתדר בבלגיה ולאחר חודש החליט להתיר את חוזהו ולחזור לארץ. כהן שחקן חופשי ואינו צריך לחכות לינואר על מנת להתחיל לשחק. מאמן בית"ר אלי כהן לוחץ להחתמת השחקן וכמו כן לצרף חלוץ משמעותי בחודש ינואר על מנת להילחם על מקום בפליי-אוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully