וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': הפועל חולון מחפשת את המקום הראשון

10.12.2012 / 23:33

הקבוצה של דן שמיר רוצה להתאושש באירופה מהחולשה בליגה ותעלה גם עם הפסד ב-26 נקודות מול אנטוורפן (ג', 21:30)

הפועל חולון תסיים מחר (שלישי) את השתתפותה בשלב הבתים הראשון של היורוצ'אלנג' כשתתארח בבלגיה אצל אנטוורפן (21:30), אותה ניצחה בסיבוב הראשון באולם הפחים 64:88. הקבוצה של דן שמיר, שגוררת חמישה הפסדי ליגה רצופים, כולל אחד אמש להפועל תל אביב 86:88, הגיעה לבלגיה בשעות הצהריים, וערכה אימון מסכם באולם בו ייערך המשחק בשעות הערב.

חולון קרובה מאוד להעפיל לשלב הבתים השני, וכדי לעשות זאת היא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בהפרש של עד 26 נקודות, הפרש שיעלה אותה גם במצב הגרוע ביותר, בו תסיים חולון באותו המאזן כמו אנטוורפן ובון. במידה וטלקום בון תפסיד במשחק מוקדם לארמיה הגיאורגית בחוץ, חולון תעפיל ללא כל קשר לתוצאת המשחק בבלגיה. בנוסף, ניצחון של חולון יעלה אותה מהמקום הראשון לשלב הבתים השני.

סידור שלב הבתים השני של היורוצ'אלנג', שימנה ארבעה בתים בני ארבע קבוצות, נעשה על פי המיקומים של הקבוצות מראש. במידה וחולון תסיים במקום הראשון בביתה, היא תשחק בבית שיכלול את אולדנבורג הגרמנית, אאלסטאר מבלגיה, ואת הקבוצה שתסיים במקום השני בבית 7, עליו מתחרות גראבלין, נאנסי ומינסק. במידה וחולון תסיים במקום השני בביתה, היא תשחק בבית אחד עם פאריז-לבלואה, שולונוק או קורמנד ההונגריות, והמנצחת של בית 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully