וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת עילית במקום השני אחרי 1:5 על יבנה

הקבוצה מהצפון סיפקה הצגה גדולה והיא רק נקודה מהפסגה. 0:3 לבני לוד על ראשון לציון, הרצליה ואחי נצרת נפרדו ב-0:0

הליגה הלאומית הצפופה נעלה הערב (שני) את המחזור ה-13 עם שתי תבוסות גדולות. הפועל נצרת עילית מחצה 1:5 את מכבי יבנה האומללה ועלתה למקום השני, בעוד בני לוד המשיכה בהתאוששות שלה עם 0:3 על הפועל ראשון לציון, שיכורת חגיגות הזכייה בגביע הטוטו. מכבי הרצליה ומכבי אחי נצרת נפרדו ב-0:0.

שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים: בן ביטון, איברהים בסיט, ליאור לינדר. ניב אהרונסון
עוד הצגה של נצרת עילית בגרין. איברהים בסיט והחברים/ניב אהרונסון

הפועל נצרת עילית - מכבי יבנה 1:5

שתי הקבוצות היחידות שלא הפסידו משחק בית בליגה הלאומית, נפגשו ביניהן בגרין. אף אחד לא הופתע כאשר המארחת ניצחה, ועשתה זאת בנוקאאוט מושלם. מכבי יבנה חוותה את הפסדה הכואב העונה (3:0) כשהתארחה אצל אחי נצרת, וכעת ספגה תבוסה קשה עוד יותר מהפועל נצרת עילית, שסגרה עניין תוך מחצית אחת וטיילה בהמשך. איברהים בסיט פתח את מסכת הכיבושים כבר בדקה השלישית, יניב דרעי הכניע את יוסי שקל בבעיטה אדירה ממרחק בדקה ה-35 וחמש דקות לאחר מכן הקפטן היבנאי ג'ניה קפלן כבש לשערו הוא. יבנה הצליחה לצמק עם כדור חופשי של מאור פרץ בדקה ה-53, אבל אוג'ן סידורנקו המולדבי נעץ את הרביעי בדקה ה-59 ומוטי מלכה חתם את ההשפלה שמונה דקות לסיום. נצרת עילית שוב במקום השני, רק נקודה ממכבי פתח תקוה המוליכה.

יחיא עיסא שחקן בני לוד לפני טל שמעיה שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לא נבהל מהפסקת החשמל. יחיא עיסא, מימין/מגד גוזני

בני לוד - הפועל ראשון לציון 0:3

חמישה ימים אחרי שזכתה בגביע הטוטו, הפועל ראשון לציון נחתה בחזרה למציאות הקשה של הליגה והפסידה בשכונת התקווה לבני לוד. ליאור אסולין נפצע כבר בדקה העשירית והוחלף בשורות ראשון לציון, כשמנגד נבו מזרחי כבש בדקה ה-26 את שערו הרביעי העונה בליגה, בהתקפה הרצינית הראשונה של לוד במשחק. לקראת סיום המחצית הראשונה כבו האורות במגרש, המשחק הופסק לשמונה דקות ומיד לאחר חידושו עקצה לוד פעם נוספת, כשהקשר יחיא עיסא הכניע את ניל אברבנל. התאורה שבקה חיים גם בדקה ה-50, אבל המשחק חודש לאחר חמש דקות ובתוספת הזמן סער בנבנישתי כבש את השלישי מול הקבוצה במדיה שיחק לפני שנתיים.

תום מונד מכבי הרצליה. ברני ארדוב
עוד משחק נטול שערים להרצליה. תום מונד/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת 0:0

לפני עשור כמעט, ליתר דיוק ב-18 בינואר 2003, ניצחה מכבי אחי נצרת 4:5 במשחק מטורף בהרצליה, כולל ארבה בישולים של נג'ואן גרייב. זה היה ניצחון החוץ האחרון שלה על הקבוצה מהשרון. איפה מבול השערים מאז ואיפה הקבוצות הנוכחיות. אחרי שני משחקים עם ניסן יחזקאל על הקווים, מכבי הרצליה חזרה לתוצאות התיקו המאופסות שאפיינו אותה בתחילת העונה עם עופר טלקר (חמש כאלה ב-10 המחזורים הראשונים) כשגגם נצרת נדבקה לאחרונה במחלה, ועבורה מדובר בתיקו מאופס שלישי ברציפות. ככה לא עולים ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully