וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר החורף: ישראל הפסידה 2:0 לסרביה

נבחרת הנוער עד גיל 18 פתחה את הטורניר המסורתי ברגל שמאל, ותנסה להתאושש במשחק השני מול גרמניה החזקה

טורניר החורף יצא היום (שני) לדרך בבית הנבחרות בשפיים. נבחרת נוער ב' עד גיל 18 של ישראל נוטלת בו חלק, ביחד עם סרביה וגרמניה. ישראל, אותה מאמן אלי אוחנה שנעדר מהמשחק בשל אבל משפחתי, פתחה את הטורניר עם הפסד 2:0 לסרביה. יש לציין שרוב שחקני נבחרת נוער ב' נמצאים כשלוש שנים יחד, מראשית דרכם בנבחרות הנערים. הם התאמנו עם המאמנים מוטי איוניר ועופר פביאן, וכנבחרת נוער ב' הם מתאמנים עם אלי אוחנה כחודשיים.

סרביה כבשה את השער הראשון בדקה ה-21 כשסטפן איליץ' קיבל מסירת עומק, לא התקשה במיוחד מול ההגנה החדירה של המארחת, עבר את השומר שלו והכניע את השוער מעדי זועבי בפס חזקה לפינה. השער השני הגיע אי שם בדקה ה-72, ודווקא אחרי דקות לא רעות של ישראל. הפעם הכובש היה המחליף גיורגי איליץ', שכבש וקבע את תוצאת המשחק עם 0:2. ישראל תנסה לחזור לעצמה במשחק מול גרמניה החזקה, שייערך כבר מחר.

הרכב נבחרת ישראל: מאהדי זועבי, עמר מאסרווה (סער קלדרון, 76), שחר פיבן, עאהד חבשי, שון גולדברג (אורן שלום, 76), דור פרץ (גיא חדידה, 70), דין סייף (עדן שמיר, 46), שגיב יחזקאל (דור חוגי, 46), מיכאל אוחנה, טל שיינר (גל מלכה, 60),רמזי ספורי (אלי הרוש, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully