וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "הכל נופל על טל בנין, זה לא מגיע לו"

שחקנים בקבוצה הוסיפו לקראת מכבי חיפה בגביע הטוטו: "הוא נותן לנו גב והגיע הזמן שנחזיר לו". המאמן: "אמשיך בדרך שלי"

one

צפו במשחק הראשון בין מכבי נתניה למכבי חיפה בגביע הטוטו

על רקע השמועות על מעמדו המתערער של המאמן טל בנין במכבי נתניה וכשנשמעים דיבורים על גורמים בסביבת המועדון שמנסים לדחוף מועמדים לתפוס את מקומו, בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו, מחר (רביעי, 20:45) נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. נתניה ניצחה במשחק הראשון 2:3.

בנין צפוי לתת לכמה שחקנים לנוח כדי לא ליצור עומס לקראת המשחק הקריטי מול הפועל חיפה בשבת. טובארנו פינאס. ירדן כהן ,ירין חסן ודין גבאי צפויים לקבל מקום בהרכב, כשבנתניה הבהירו לשחקנים כי למרות המנוחה המשחק חשוב מאוד למועדון. "מדובר בלא מעט כסף עבורנו וניצחון אפילו עשוי להשפיע על חיזוק בינואר", הסביר גורם במועדון.

אגב, עומר פרץ וקובי דג'אני הועמדו היום (שני) בפני ועדת משמעת פנימית בעקבות הקטהה שהחלה ביניהם במהלך אימון בשבוע שעבר. בסופו של דבר, הוחלט שבנוסף לעונש ההשעייה שניתן להם במשחק מול מכבי חיפה, נקבע כי יוטל עליהם גם עונש שיורכב ממרכיב כספי וממרכיב חינוכי. העונש ככל הנראה יהיה בסופו של דבר הזמנה לארוחה של כל השחקנים והצוות המקצועי, במטרה לגבש את הקבוצה.

בנין, שלא העביר את האימון אתמול בשל ברית מילה לבנו שנולד בשבוע שעבר, הגיע למתחם האימונים ודיבר עם ההנהלה. לאחר מכן אמר לשחקנים: "לא משנה מה יהיה, אני אמשיך עם הדרך שלי. אני לא מתייחס לכל מה שקורה מסביב. אמשיך באותה דרך ואני מבטיח שזה ישתלם".

חלק מהשחקנים שדיברו בשיחות סגורות אמרו כי ייתנו הכל עבור המאמן. "עד עכשיו הכל נפל על טל וזה לא מגיע לו", אמר אחד מהם, "הוא משקיע בנו וגם נותן גב לשחקנים. הגיע הזמן שנחזיר לו".

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
ייתן מנוחה לחלק גדול משחקני ההרכב. בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully