וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לפיינטסיל אין מקום בהרכב"

לא רגוע אצל האדומים: לאחר התיקו מול עכו בקבוצה ביקרו את הגנאי שעשוי לעזוב: "עושה נזק". באדיר: "סיימנו סיבוב מצויין"

one

למרות שהפועל תל אביב מדורגת במקום הראשון, לפחות באופן זמני, בקבוצה יצאו עם טעם חמוץ מאוד מהתיקו 0:0 מול הפועל עכו אמש. אומנם, המאמן יוסי אבוקסיס נכנס לחדר ההלבשה מיד בתום המשחק ועודד את השחקנים ("תרימו ראש, לא קרה כלום. קורה שמאבדים נקודות"), אך פניהם הלא כל כך מחייכות של שחקני הקבוצה הסגירו את טעם ההחמצה שליווה את המשחק.

אותם שחקנים ניסו שלא להטיח אשמות אחד בשני, אך נדמה שהיכולת החלשה של צמד המגנים הותיקים ג'ון פיינטסיל ויגאל אנטבי לא עברה באופן חלק. המגן השמאלי עוד יצא בזול, אולם לעבר הגנאי שוב נשמעה ביקורת חריפה: "זה פשוט לא זה", אמר אחד השחקנים. "אין לו מקום בהרכב וכולם רואים את זה. לא מספיק שהוא לא טוב במשחק ההגנה שלו, הוא גם עושה נזק למשחק ההתקפה. אי אפשר לפצח הגנות כאלה בלי שני מגינים תוקפים טובים".

ג'ון פיינטסיל שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול יובל שבתאי שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
ביקורות חריפות. ג'ון פיינטסיל/קובי אליהו

מעמדו של פיינטסיל בקבוצה כרגע לא יציב ובהפועל ינסו למצוא לו מחליף ראוי. אם אכן כך יקרה, גם הגנאי ישוחרר. לקראת המשחק מול הפועל רמת גן אבוקסיס כנראה יעשה שינוי בעמדת המגן, כשגם נאעל חוטבא עשוי לשוב לעמדה זו ואף נשקלת האפשרות גם להציב את אלרואי כהן בעמדה זו, כפי שתופקד אתמול כשנכנס. אגב, כהן תופקד כבר כמגן ימני אצל לואיס פרננדס בנבחרת.

"לא שיחקנו ולא נראנו טוב היום", אמר הקפטן וואליד באדיר בסיום המשחק. "זה לא היה המשחק שלנו, אבל טוב שלא הפסדנו. הליגה עוד ארוכה ובסך הכל זה משחק אחד שלא ניצחנו. הכל לא עבד היום פשוט לא הגנו למצבים ולא היה תנועה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה כבר למשחק הבא".

למרות התיקו, הקפטן בסך הכל נשמע שבע רצון מהסיבוב הראשון בליגה: "סיימנו סיבוב מצוין. לפחות עד המשחק של מכבי אנחנו במקום הראשון ואנחנו מאוד מרוצים מהסיבוב הזה. נכון שפספסנו כמה משחקים עם הפסדים לכמה קבוצות, אבל אני רואה שיש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים, ואני מקווה שהסיבוב השני יהיה עוד יותר טוב. הטבלה לא משקרת זה ברור וחשוב שאנחנו לא סופגים הרבה גולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא מעוניין להאריך את חוזהו. טוטו תמוז/קובי אליהו

באדיר נשאל האם הגעת פאביצ'ביץ לא מבטאת אי אמון של אבוקסיס בחוליית ההגנה: "יש מאמן והוא יודע יותר טוב מאיתנו מה צריך בקבוצה. אם צריך בלם אז מביאים בלם ואם צריך קשר אז מביאים קשר. יש מאמן והוא זה שמחליט בסוף".
"עדיין מוקדם לדבר על אליפות", סיכם הקפטן את דבריו. "נכון שאנחנו תמיד חושבים על זה, אבל יש לנו עוד סיבוב ארוך ועוד משחקים בפלייאוף. בסך הכל יש לנו קבוצה טובה, אבל בואו נחכה עוד כמה ואחרי זה נהיה יותר חכמים".

השאלה המסקרנת לקראת חלון ההעברות בינואר היא עדיין טוטו תמוז. נראה כי החלוץ לא ממש מעוניין להאריך חוזהו בינואר ולכן עדיין נשקל שיחררו. אם תמוז יעזוב מהראן לאלה שעבר להפועל חיפה כבר שלח מסרים שהוא היה מעוניין לשוב לקבוצה אם יתפנה מקום של חלוץ, גם במידה ומרעי ישוחרר.

כרגע, אין ממש הצעות רציניות עבור החלוץ מאירופה, אך אם יהיו כאלה, הפועל לא תסרב בתוקף לשחררו. מלבד זאת, האדומים עובדים על לשחרר עוד לפחות שני שחקנים, ביניהם זאב חיימוביץ', ניקולה פטקוביץ' ופיינטסיל שכרגע, כאמור, בסימן שאלה.

שניר משען שחקן הפועל עכו מול ניקולה פקוביץ' שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
גם הוא אמור לעזוב. ניקולה פטקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully