וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "כל השחקנים כועסים על החלטות השיפוט"

מאמן הפועל תל אביב שוב התלונן על השיפוט: "אולי כי לא התלוננתי הרבה זמן, חזרו לקפח אותנו". הדרי: "תיקו משקף"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות, חזרה הערב (ראשון) הפועל תל אביב לזייף. האדומים סיימו ב-0:0 ביתי ומאכזב מאוד מול הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-13 והאחרון של הסיבוב הראשון בליגת העל. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראתה רע מאוד, אבל עלתה למקום הראשון עם 28 נקודות ועכשיו תחזיק אצבעות לבית"ר ירושלים, שתנצח את מכבי תל אביב במשחק הנעילה של המחזור. כיוון שזו הדרך היחידה בה תוכל הפועל תל אביב להישאר ראשונה בתום המחזור.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אכזבה. אבוקסיס/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס התייחס בסיום לנפילה ביכולת של קבוצתו: "לא הייתה אצלנו שאננות. שיחקנו בלחימה ורצון, אבל לא היינו מספיק מרוכזים ליד השער, לא ייצרנו מספיק מצבים. הייתה השקעה ואין לי מילה או טענה לשחקנים. לא היינו מספיק חדים ויצירתיים".

המאמן המשיך והתלונן על השיפוט, על אף שלעכו נפסק נבדל במצב כיבוש ודאי שהותיר את לאונרדו פאסוס חופשי מול אפולה אדל במחצית הראשונה: "אמרתי שאני לא אדבר על השופטים, אבל הם כנראה מרשים לעצמם לא לשרוק לנו שוב ושוב פנדלים. זה מתחיל להיות מגמתי. כנראה שאני שותק, אבל אולי אני אדבר ואז נקבל פנדל סוף סוף. אני לא חושב שמחפשים אותנו באופן קבוע, אבל בכל משחק מגיע לנו פנדל שלא נשרק. גם בשבוע שעבר זה קרה נגד אשדוד, אבל אז לא דיברו על זה כי ניצחנו. לא דיברתי על השופטים מאז המשחק בטדי. אני לא מבקש משהו שלא מגיע לנו, אלא מה שרואים ומה שצריך שיישרק. כל השחקנים כועסים כי הם מרגישים את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מעריכים את הנקודה. טוטו תמוז/קובי אליהו

חנן ממן, שספג הערב צהוב חמישי ולא ישחק נגד האקסית הפועל חיפה, אמר: "ידענו שהפועל עכו תבוא הנה לצופף ולהסתגר. כשאתה לא כובש במחצית הראשונה או מוקדם מול עכו, הם יכולים להפתיע אותך. בגלל זה, אנחנו יודעים שצריך להעריך את הנקודה הזו ולהמשיך הלאה. נכון שאלו שתי נקודות שהלכו לאיבוד, אבל המירוץ עוד ארוך. בשבוע הבא נפתח הסיבוב השני בסך הכל. למכבי תל אביב יש משחק קשה מחר ואנחנו עם הפנים קדימה. אני לא מסכים שאנחנו מתקשים מול קבוצות שבאות להסתגר, הפועל רמת גן, הפועל חיפה וסכנין הפסידו לנו והן משחקות באותו סגנון. בבלומפילד כל קבוצה תבוא להסתגר. זה תיקו ראשון העונה ואני שמח שלא הפסדנו".

דודו גורש שוער הפועל עכו. קובי אליהו
"את הצעד הראשון עשינו היום כי לצאת ממשברים זה רק דרך ניצחונות". דודו גורש/קובי אליהו

מאמן הפועל עכו שמעון הדרי אמר לאחר המשחק: "התיקו משקף למרות שאנחנו הגענו למצבים והם הגיעו לכמעט מצבים. ניסינו לשמור ולנסות לעקוץ. אני שמח על הנקודה. אין משחקים קלים בליגת העל, כל הליגה היא קשה רק שאתה בא מחוייב יותר למשחקי צמרת כמו הפועל תל אביב וכמו מול אשדוד, אז אתה עושה את זה יותר טוב".

על דודו גורש אמר המאמן: "גורש הוא חלק מהקבוצה ואני חושב שמי שראוי למחמאה על המשחק הזה הם כל השחקנים".

דודו גורש עצמו אמר: "זו הרגשה נפלאה. אנחנו בתקופה לא טובה. בשבוע שעבר הפסדנו 3:0 לרמת גן, וידענו שהפסד ידרדר אותנו עוד יותר למטה. לתיקו הזה יש הרבה דברים טובים שזה יביא איתו כמו ביטחון ואמונה. מחכים לנו עוד משחקים קשים בהמשך. את הצעד הראשון עשינו היום כי לצאת ממשברים זה רק דרך ניצחונות. עכו צריכה להסתפק מתיקו וצריך להסתכל קדימה אל אשדוד ביום רביעי. אם נצליח שם, אנחנו נהיה בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully