וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "כנראה שהמהפכה בהרכב חלחלה לשחקנים"

10.12.2012 / 8:38

שביעות רצון בקבוצה הצפונית מהנקודה נגד הפועל תל אביב. בן דיין וכיאל צפויים להיות כשירים למשחק ברביעי נגד מ.ס. אשדוד

one

סוף סוף נראו חיוכים בהפועל עכו. הקבוצה שעברה מספר שבועות קשים עם רצף תוצאות רע מאוד חילצה 0:0 מול הפועל תל אביב, ולמרות שהתיקו הזה היווה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, שמעון הדרי ושחקניו ירדו מעודדים בסיום המשחק בבלומפילד. עכו, שהתייצבה אל פתיחת השבוע בידיעה כי מצפים לה שלושה משחקי חוץ קשים, תפגוש ביום רביעי את אשדוד ולאחר מכן ביום ראשון היא תתארח שוב בבלומפילד אצל בני יהודה.

שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
סוף סוף חיוכים. שמעון הדרי/קובי אליהו

בסיום המשחק נכנס יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן אל חדר ההלבשה, וחיזק את ידי השחקנים: "הלחימה שהפגנתם זה בדיוק מה שציפיתי מכם. אני גאה בכם". לקראת המשחק נגד אשדוד נראה שהסגל של הדרי יהיה מלא כאשר דדי בן דיין, שהחמיץ את המשחק בגלל פציעה, אמור לחזור להרכב. לוהאב כיאל, שנפצע לקראת סיום המשחק, גם הוא אמור להיות כשיר ולעמוד לרשותו של המאמן.

בקבוצה שיבחו את המהפך בהרכב שביצע הדרי. "זה כנראה עבד וחלחל לשחקנים. כולם נלחמו ונתנו את הכל. ככה בדיוק אנחנו צריכים להיראות. אחרי שהיינו רעים מאוד, סוף סוף אפשר להיות מעודדים", אמר גורם בקבוצה. בימים הקרובים ידונו בקבוצה לגבי אפשרויות החיזוק לינואר, כאשר עדיין לא ברור האם דימקאו פידליס, שפתח בהרכב, ישוחרר. מי שמועמד לעזוב הוא לאונרדו פאסוס, שפתח בהרכב אבל לא השאיר חותם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול משה מישאלוב שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
"מחכה לנו משחק קשה נגד אשדוד בבית, זו קבוצה מסוכנת, אבל אנחנו רוצים לחזור עם ניצחון". משה מישאלוב/קובי אליהו

הבלם משה מישאלוב אמר הבוקר (שני): "היה לנו משחק טוב, ואני רק מקווה שנמשיך ככה. ידענו שאנחנו בתקופה לא טובה, ורצינו להשיג נקודות. יש לנו מוטיבציה גבוהה לעשות את העבודה שלנו, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך במסלול הזה. זה נכון שבמשחקים האחרונים לא שיחקנו טוב ודווקא נגד הפועל תל אביב היינו טובים יותר, אבל כל משחק מתפתח באופן שונה וזה מה שיפה בכדורגל. מחכה לנו משחק קשה נגד אשדוד בבית, זו קבוצה מסוכנת, אבל אנחנו רוצים לחזור עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully