וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "ג'ונג'ו שלבי נהדר והוא רק בן 20"

מערכת וואלה! ספורט

10.12.2012 / 8:40

מנג'ר ליברפול החמיא לקשר שלו אחרי הניצחון 2:3 על ווסטהאם באפטון פארק: "יש עליו הרבה לחץ כי משווים אותו לסוארס"

ספורט 2

ליברפול רשמה הערב (ראשון) אירוע נדיר מבחינתה, כשרשמה לראשונה העונה ניצחון ליגה שני ברציפות. המייטי רדס חזרו מפיגור 2:1 מול ווסטהאם באפטון פארק ל-2:3 מרשים מאוד בזכות שערים של לא אחר מאשר ג'ו קול בדקה ה-76 ועצמי של ג'יימס קולינס כעבור שלוש דקות. הקבוצה של ברנדן רוג'רס עלתה למקום העשירי עם 22 נקודות ועברה גם את הפטישים של סם אלרדייס, להם יש מספר נקודות זהה אך מאזן שערים פחות טוב.

ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. GettyImages
מחמיא לשלבי. רוג'רס/GettyImages

מי שנשמע נלהב לאחר המשחק היה מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס, שהחמיא לג'ונג'ו שלבי, שאמנם לא כבש אבל היה קרוב לשער העצמי שהובקע ולמעשה הפעיל לחץ על קולינס. "ג'ונג'ו היה יוצא מן הכלל. אבל אתם רואים שיש שני סוגים בהם אפשר למלא את תפקיד השחקן מספר תשע. באנגליה תמיד נהוג לשחק עם מספר תשע קלאסי, איש מטרה.

"צריך לתת גם קרדיט לקרלטון קול, אני מכיר אותו מהתקופה שלי בצ'לסי, הוא שחקן מצוין והיה מדהים היום. אבל אתה רואה שחקן צעיר כמו ג'ונג'ו, שהוא רק בן 20 אבל כבר יודע לשחק את תפקיד של שחקן מספר תשע בכמה צורות שונות, כשהוא גם יודע להגיע אחורה כדי לעזור וגם מהווה איום כשהוא באזור הרחבה. יש עליו הרבה לחץ, כיוון שאנשים ניסו להשוות אותו ללואיס סוארס כל הזמן, אבל הוא רק בן 20 ועתידו לפניו".

המאמן המפסיד סם אלרדייס הוסיף: "אנחנו חייבים לדעת להתמודד עם התוצאה הזו ואני חושב שעשינו את הכי טוב שיכולנו ואנחנו מאוכזבים שלא הוצאנו כלום מהמשחק. מאכזב להפסיד, אבל אפילו מאכזב יותר שהשחקן הכי יצירתי שלך (מוחמד דיאמה) נפצע בשלב מוקדם ומוחלף. חבל שלא הצלחנו לפתוח את המחצית השנייה בצורה בה שיחקנו ב-30-35 דקות האחרונות של המחצית הראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סם אלרדייס מנג'ר ווסטהאם. GettyImages
מאוכזב. אלרדייס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully