וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "ידענו שאי אפשר לפספס את הצ'אנסים האלה"

9.12.2012 / 22:41

מאמן הפועל ירושלים חגג את הניצחון על חיפה שהחזיר את קבוצתו לצמרת. אדלשטיין: "שירן הוא השחקן המוכשר שאימנתי"

הפועל ירושלים חזרה הערב (ראשון) באופן סופי לצמרת הטבלה לאחר שגברה במשחק נהדר 92:103 על מכבי חיפה של בראד גרינברג. הקבוצה של שרון דרוקר רשמה את ניצחונה החמישי בשישה משחקים, והיא תצא לצ'כיה לקראת משחק היורוקאפ החשוב ביום רביעי מול נימבורק בהרגשה טובה. בירושלים הצטיינו מספר שחקנים, אך מעל כולם היו אלה קורטני פלס, שקלע 22 נקודות, ורביב לימונד, שהוסיף 17 משלו.

אלישי כדיר שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול גל מקל שחקן מכבי חיפה. עומר מירון
אלישי כדיר והפועל ירושלים מתעופפים לצמרת/עומר מירון

"אמרנו די שאי אפשר לפספס יותר את הצ'אנסים האלה להגיע לצמרת אחרי הפתיחה הקטסטרופלית של העונה שלנו", אמר מאמן האדומים שרון דרוקר שזכה לביקורות רבות לאחר פתיחת העונה של קבוצתו, "היה פה משחק כדורסל טוב ואיכותי ברמה גבוהה, ואני שמח שניצחנו אותו".

רביב לימונד, שבלט בדקות האחרונות והבטיח את ניצחון קבוצתו, הוסיף: "זה היה משחק חשוב עבורינו מאוד, מקווה שזה יסמל לאן אנחנו הולכים מכאן. אני שמח שהייתי טוב, ניצחנו זה מה שחשוב".

דמונטז סטיט: "הכי חשוב שניצחנו את המשחק הזה"

בהפועל תל אביב יכולים לנשום לרווחה. אחרי תקופה לא טובה של הקבוצה, הצליחו החניכים של ארז אדלשטיין לגבור על הפועל חולון 86:88 בסיומו של מותחן גדול בין הקבוצות. האדומים נהנו מיכולת נהדרת של דמונטז סטיט שקלע 20 נקודות וחיפה על חסרונו של מתן נאור הפצוע. יונתן שולדברנד השאיר את העימות עם גיא פניני מאחוריו ותרם 13 נקודות למאמץ הקבוצתי. ג'רום דייסון הצטיין אצל האורחים עם 30 נקודות, אך לא הצליח למנוע הפסד נוסף מהקבוצה של דן שמיר, שנמצאת בתקופה לא טובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דמונטז סטיט שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול זאק רוזן שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
גיבור הניצחון האדום. דמונטז סטיט/ברני ארדוב

"אימנתי את כולם, יואב ספר, טל בורשטיין ויניב גרין אבל יותם שירן הכי מוכשר שאימנתי אי פעם, הוא עושה דברים באימונים שאני מתבייש להגיד לכם איך הזרים קוראים לו, כאילו הוא משלהם, אני מקווה שהעונה הזו תדחוף אותו". כך פירגן בסיום המשחק ארז אדלשטיין לשחקן המוכשר שלו שהציג משחק משובח עם 11 נקודות וחמש חטיפות.

המאמן החמיא גם לבר תימור ואמר: "בר קיבל מנהיגות היום, הוא אמר לי אל תיקח טיים אאוט אני אגיד להם מה לעשות, הוא היה חניך מצטיין. בר מתקדם מאוד, בשבילי בר הוא פאפי תורגמן, אם הוא יעשה קפיצה גם בגנה ויקבל קרדיט מהשופט אז שם אני רוצה שהוא יהיה. הוא שחקן מועדון שמזוהה עם המועדון, הוא ויותם צריכים להיות מזוהים עם המועדון כמו מתן נאור וגל איתן".

דמונטז סטיט, שהיה המצטיין בניצחון של האדומים אמר: "זה היה משחק מצוין מול קבוצה טובה אבל גם אנחנו היינו טובים, רצינו מהתחלה לנצח וראו את זה במחצית הראשונה, הם הצליחו לחזור אבל בסופו של דבר אנחנו הצלחנו לחזור והכי חשוב זה שניצחנו את המשחק הזה".

ג'רום דייסון שחקן הפועל חולון (אמצע) מול יותם שירן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
30 נקודות שלו לא הספיקו. ג'רום דייסון/ברני ארדוב

בצד השני נרשמה כמובן אכזבה גדולה מההפסד הזה, שהיה החמישי ברציפות של הפועל חולון ואפשר בהחלט להגיד שהקבוצה נמצאת במשבר גדול. דן שמיר אמר בסיום: "אנחנו בסיטואציה מאוד לא פשוטה בליגה, אנחנו צריכים להסתכל במראה כולנו ולראות קודם כל איך נכנסו אליה ואיך יוצאים ממנה, אנחנו אמורים להיות קבוצה יותר פיזית ששולטת ברחבות, בחלק מהבחינות אנחנו עושים זאת אבל למרות שרצינו מאוד לסגור את הצבע הם עדיין עשו אחוזים גבוהים בצבע, זאת הזהות שלנו שאנחנו צריכים למצוא".

שמיר נשאל האם העובדה שהקבוצה משחק גם באירופה מפריעה ואמר: "אנחנו נכנסו לאתגר גדול עם אירופה, זה אתגר פיזי כי יש לנו רוטציה גבוהה וצריך להגיע רעננים לרבע הרביעי בכל משחק אבל זה יהיה תירוץ מבחינתי לבוא ולהגיד שזה מפריע לנו בליגה, אם נעלה לשלב הבא אז כל העונה תיראה ככה, שני משחקים בשבוע, ברור שזה משפיע בפן שהקבוצה צריכה עוד להיבנות, יש לנו הרבה שחקנים צעירים ואנחנו לא ממש עובדים אבל אנחנו גם לא עושים מספיק כי אנחנו עסוקים בלהיות עייפים ולא מגיעים הכי מוכנים".

ג'רום דייסון, השחקן המצטיין בהפסד של חולון אמר : "נתנו להם לפתוח את המשחק כמו שהם רצו, אנחנו קצת התקשינו ואסור היה לנו לתת להם להפוך את המשחק לחד צדדי כל כך בחלק הראשון אבל אחר אנחנו הצלחנו לחזור לעניינים ולמשחק, שיחקנו משחק הגנה טוב יותר אבל בסופו של דבר עדין הפסדנו למרות מלחמה גדולה בסוף. אין לנו תירוצים, משלמים לנו כסף לשחק כדורסל ואנחנו צריכים לעשות זאת, צריך להתכונן כמו שצריך לכל משחק. יש לנו משחק חשוב באירופה, אם ננצח נעמיד את עצמנו בעמדה טובה וזה חשוב לנו כי הצלחנו טוב שם עד עכשיו ואנחנו צריכים לדגול זאת גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully