וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: האנובר ניצחה 2:3 את לברקוזן

שני פנדלים מוצלחים של הוסטי הובילו את הקבוצה של שלומקה לניצחון יקר. הפער של באיירן בצמרת: 11. גלדבאך - מיינץ 0:2

המחזור ה-16 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים מותחים במיוחד. במשחק שפתח את היום, הצליחה מנשנגלדבאך לנצח 0:2 את מיינץ בבית ולרשום ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים. בהמשך, תשחק האנובר מול לברקוזן השנייה בטבלה.

מייק האנקה שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
ניצחון שני בשלושה מחזורים. שחקני גלדבאך חוגגים/GettyImages

מנשנגלדבאך - מיינץ 0:2

הסייחים מתחילים להיכנס לכושר טוב לקראת פגרת החורף. הקבוצה של לוסיאן פאברה רשמה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים עם 0:2 ביתי על מיינץ ועלתה למקום השמיני בטבלה עם 24 נקודות. זהו ניצחון שהגיע שלושה ימים בלבד לאחר ה-0:3 הגדול בחוץ של מנשנגלדבאך מול פנרבחצ'ה בליגה האירופית. מיינץ במקום העשירי עם 23 נקודות.

גלדבאך עלתה ליתרון בדקה ה-57 משער של מייק האנקה הוותיק והטוב לאחר מהלך מצוין בין הבארד נורטבייט וטוני יאנטשקה וזה 0:1 לקבוצה הביתית. הסייחים הצליחו להכפיל את היתרון בדקה ה-63 משער של חואן ארנגו הנהדר, בבעיטה מ-30 מטר וקבע 0:2 מרשים מאוד.

סאבולץ' הוסטי שחקן האנובר (שמאל). GettyImages
עצרו את לברקוזן. הוסטי וחבריו חוגגים/GettyImages

האנובר - לברקוזן 2:3

אחרי תקופה נהדרת, שכללה ארבעה ניצחונות ברציפות ושישה ניצחונות בשבעה מחזורים, הקבוצה של סשה לבנדובסקי וסמי הופיה נעצרה. האנובר, שאין כמוה כדי לעצור ריצות של קבוצות גדולות, ניצחה את לברקוזן 2:3 ורשמה ניצחון שלישי בשלושת המחזורים האחרונים. מי שיצאה נשכרת במיוחד מהניצחון של האנובר היא לא אחרת מאשר באיירן מינכן, ששמרה על יתרון 11 נקודות מלברקוזן השנייה.

דווקא האורחת כבשה ראשונה ועשתה את זה כבר בדקה השנייה כשגונסאלו קסטרו המצוין בעט פנימה לאחר בישול של לארס בנדר וקבע 0:1. האנובר איזנה בדקה ה-19 ולאחר שמנואל פרידריך הכשיל ברחבה את סאבולץ' הוסטי ברחבה. ההונגרי בעט את הפנדל מצוין וקבע 1:1. הקבוצה של מירקו שלומקה הצליחה להשלים מהפך בדקה ה-57 משער של מאמה בירם דיוף, אך דקה לאחר מכן ספגה מרגליו של שטפן קיסלינג אחרי בישול נוסף של בנדר. בדקה ה-69 קיבלה האנובר פנדל נוסף לאחר שהוסטי הוכשל ברחבה על ידי שטפן ריינארץ. הוסטי שוב בעט את הפנדל וקבע 2:3, שנשאר עד הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully