וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 0:1 בדרבי את סנט אטיין

המוליכה הגדילה בחזרה את יתרונה לחמש נקודות, באסטוס כבש (65). לוריין הדהימה את מארסיי עם ניצחון 0:3 בחוץ

אחרי הניצחון הענק של פריס סן ז'רמן 0:4 אמש (שבת) ועוד מספר משחקים משמעותיים שהסתיימו ללא הכרעה, המחזור ה-16 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. המשחק המסקרן מכולם היה כמובן הדרבי בין סנט אטיין לליון, שניצחה 0:1 ושמרה על פער חמש נקודות בפסגה. עוד קודם לכן נרשמה הפתעה גדולה בסטאד ולודרום, שם מארסיי הובסה 3:0 בידי לוריין. המשחק שפתח את יום המשחקים היה בין ריימס לבורדו והוא נגמר ב-0:0 מאכזב.

ז'רמי אליאדייר שחקן לוריין חוגג שער. רויטרס
ניצחון גדול ללוריין. ז'רמי אליאדייר/רויטרס

סנט אטיין - ליון 1:0

מוליכת הטבלה המשיכה את רצף ההצלחות שלה ואספה שלוש נקודות גם בדרבי החם מול סנט אטיין, שנותרה ללא ניצחון ביתי על ליון מאז 1994. רמי גארד שוב חסר את ליסנדרו לופס הפצוע וגם איבד אחרי מחצית ראשונה חלשה את המגן האלים מוחמדו דאבו, שהורחק בדקה ה-55 מול קבוצתו לשעבר אחרי שנגח סטייל זידאן-מטראצי בחזהו של מקס גראדל, אבל האופי של ליון בא לידי ביטוי פעם נוספת. בדקה ה-65 היה זה הברזילאי מישל באסטוס, שעלה לשחק ארבע דקות קודם לכן ובעט כדור חופשי שפירק את החומה הירוקה ונכנס פנימה. סטפן רופייה הגיב רע והוציא כדור ראשון מהרשת אחרי 374 דקות נקיות מספיגה, ולצערה של סנט אטיין זה עלה לה במשחק, כשלקראת הסיום גם הורחק משורותיה המחליף אלחנדרו אלונסו. ליון שוב עם חמש נקודות יתרון בפסגה.

לואיק פראן שחקן סנט אטיין (מימין) מול בפטימבי גומיס שחקן ליון. AP
עוד ניצחון בדרבי. בפטימבי גומיס, משמאל, מול לואיק פראן/AP

מארסיי - לוריין 3:0

משהו לא טוב עובר על הקבוצה של אלי בופ. אחרי התבוסה הביתית לליון וההפסד הכואב בלימסול בליגה האירופית, מארסיי הובסה גם על ידי לוריין בסטאד ולודרום. האירוע המכונן של המשחק היה בדקה ה-37, אז שארל קאבורה הורחק וגרם לפנדל. המוכשל ז'רמי אליאדייר ניצל זאת והוריד את האורחים להפסקה ביתרון. חלוצה של ארסנל לשעבר היה מעורב גם בשער השני של בנג'מין קורנייה בדקה ה-48, ובישל את השלישי לקווין מונה פאקה בדקה ה-69. אחרי השער הזה החלו אוהדים מקומיים לעזוב את המגרש ודרשו את התפטרות ההנהלה. הצגה גדולה של לוריין שמתקדמת למקום השמיני, מארסיי נשארת במקום השלישי.

שארל קאבורה שחקן מארסיי מורחק שער. רויטרס
הרגע שפירק את מארסיי. שארל קאבורה מורחק/רויטרס

ריימס - בורדו 0:0

הקבוצה של פרנסיס ז'ילו עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא עם נקודה אחת בלבד מתשעת המחזורים האחרונים. מי שחשב שבורדו מסוגלת לקרוא תיגר על האליפות, ככל הנראה טעה כיוון שהקבוצה נותרה אחרי 16 משחקים עם 26 נקודות בלבד, חמש נקודות מהפסגה ונראה שרצף המשחקים האחרונים שלה רק מוכיח את זה. מה עוד שלליון, מארסיי וסנט אטיין יש משחק חסר לעומתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully