וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: באיירן ניצחה 91:104 את בון, 7 להלפרין

הרכז הישראלי הוסיף 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בניצחון הבכורה של פשיץ'. ברצלונה הביסה 63:78 את בדאלונה בדרבי

באיירן מינכן ויותם הלפרין רשמו היום (ראשון) ניצחון ראשון בעידן סבטיסלב פשיץ', כשניצחו בבית 91:104. המאמן הוותיק, שעזב את נבחרת גרמניה לאחר מינויו לקבוצה הבווארית, ראה את הגארד הישראלי קולע 7 נקודות ומוסיף 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ואת רובין בנצינג הצעיר והמוכשר מתפוצץ עם 21 נקודות, כשיאן יאגלה הוותיק קולע 17 ומוסיף 6 ריבאונדים. לבאיירן זה היה ניצחון שישי ב-12 משחקים, בעוד בון עם 6:5.

ברצלונה ממשיכה להשתפר ככל שהעונה חולפת. אלופת ספרד פגשה את בדאלונה בדרבי הקטלאני, ולא התקשתה להביס אותה בחוץ 63:78. בכך, הם עלו למאזן של שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, אך הם עדיין נמצאים הרחיק מהיריבה השנואה ריאל מדריד, שמחזיקה במאזן מושלם של עשרה ניצחונות ללא הפסד ותפגוש בהמשך היום את אסטודיאנטס לדרבי משלה, הפעם זה של מדריד.

השחקנים של צ'אבי פסקוואל פתחו מצוין את המשחק ועלו לטסו ל-13:26 כבר בתום הרבע הראשון. בדאלונה החביבה חזרה למשחק ברבע השני, אך ברבע השלישי ברצלונה הידקה את ההגנה, ברחה שוב ושייטה לניצחון קל. מאזנה של בדאלונה עומד כעת על שישה הפסדים וחמישה ניצחונות. חואן קרלוס נבארו סיים כקלע הבולט אצל האלופה עם 12 נקודות וחמישה אסיסטים, סי ג'יי וואלאס ופיט מיקל הוסיפו 11 כל אחד. ניית'ן ג'אווי קלע 10. קורי פישר קלע 15 נקודות למפסידה, מני קזדה המקסיקני הוסיף 11.

טריומף, קבוצתו הרוסית של יובל נעימי, השיגה ניצחון בליגת ה-VTB על נפטונאס 80:83. הישראלי זכה לתשע דקות, אבל סיים עם אפס נקודות (0 מ-1 משתיים, 0 מ-1 משלוש, 0 מ-2 מהעונשין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully