וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "עשינו צעד בכיוון הנכון"

כוכב מיאמי השלים 23 משחקים עם 20 נקודות לפחות, ההיט שבו לנצח. טים דאנקן: "אם לא מבפנים, אנחנו פוגעים מבחוץ"

לא פחות מעשרה משחקים שוחקו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, וסיפקו כרגיל לא מעט דרמות ומשחקים צמודים. מי שחזרה לנצח היא האלופה מיאמי, שלא התקשתה לנצח 90:106 את ניו אורלינס. הסיפור הגדול של המשחק היה חזרתו לכושר של דווין וויד. "פלאש", שסובל כהרגלו מפציעות מרובות במהלך העונה ומציג יכולת בינונית במקרה הטוב העונה, סוף סוף התעלה עם 26 נקודות ושבעה אסיסטים, שסידרו להיט ניצחון לאחר שני הפסדים רצופים. אך לברון ג'יימס הצליח לגנוב את ההצגה, כשקלע 24 נקודות והשווה את שיא המועדון שעומד על 23 משחקי ליגה רצופים עם למעלה מ-20 נקודות. בסך הכול, זהו המשחק ה-39 ברציפות כולל הפלייאוף אשתקד בו הוא קולע מעל 20 נקודות.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
המצברוח טוב מתמיד. לברון ג'יימס/AP

"הניצחון הזה היה בבחינת צעד בכיוון הנכון. היינו צריכים להגן, רצינו את זה והצלחנו", אמר קינג ג'יימס בסיום. "דבקנו בעקרונות שלנו. גם שחקני המשנה שלנו עשו עבודה טובה, והם עזרו לנו להתפוצץ מבחינה הגנתית". מאמן ההיט אריק ספולסטרה בחר להחמיא בסיום דווקא לסנטר ג'ואל אנתוני, שעלה מהספסל ונתן לקבוצה דחיפה הגנתית: "יש לו חלק חשוב וגדול בהגנה שלנו. הוא אחד שמשנה משחקים בזמן קצר. ניסינו למצוא דרך להכניס אותו לרוטציה ובשני המשחקים האחרונים הצלחנו".

במהלך הרבע השני, לברון ג'יימס נפל על הפרקט, אך קם במהירות. "בכל פעם שמישהו נופל במגרש, אני מסתובב הצידה ומתכווץ", הוסיף ספולסטרה. "בסך הכול, שיחקנו טוב יותר במשחק הזה. היה אפשר לראות את ההתקדמות. עדיין היו לנו נפילות במהלך המשחק אבל עשינו מאמץ גדול יותר". "רק רצינו להתייצב מחדש עכשיו", הודה כריס בוש. "האנטנות שלנו היו מכוונות לזה".

דני גרין טים דאנקן סן אנטוניו ספרס. AP
התקרית עם קרופורד עוררה הדים. טים דאנקן/AP

בניגוד למיאמי, מי שיציבה כבר תקופה ארוכה היא סן אנטוניו. הספרס רשמו עוד תצוגה התקפית נהדרת ולא התקשו להביס 102:132 את שארלוט האומללה, עבורה היה זה הפסד שביעי רצוף. דני גרין התפוצץ עם 7 מ-9 לשלוש ועזר לשחקנים של גרג פופוביץ' להשיג שיא מועדון של 19 שלשות. "היה לנו ערב פנומנלי מקו השלוש", הודה פופ. "זה היה ערב שחרג מגבולות הנורמה, כך שזה הקשה מאוד על שארלוט".

טים דאנקן וטוני פארקר פגשו שוב את השופט ג'ואי קרופורד, זמן קצר לאחר שהצטלמו בליל כל הקדושים כאשר הם מכוונים כביכול אקדחים לעבר מי שהיה מחופש לו. בפתיחת המשחק השופט והשניים לחצו ידיים. "לא ציפיתי שהעניין הזה יהפוך לכזה גדול. כך שאני לא הולך לעשות מזה עניין גדול עכשיו". ה"ביג פונדמנטל" התייחס גם למשחק עצמו: "הנענו את הכדור טוב מאוד, וכשהחבר'ה שלנו מגיעים למבטים פנויים הם קולעים. אם אנחנו לא קולעים בצבע, אנחנו יכולים לפגוע מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully