וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: סטיבן כהן מתקרב לקבוצה

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, האורדונים בדרכם להתחזק בקשר, שמעריך את אלי כהן ויכול לחתום באופן מיידי

ספורט 2

אחרי התיקו 1:1 מול הפועל חיפה, שהעלה את הקבוצה לפחות זמנית אל מעל לקו האדום, בהפועל רמת גן ממשיכים בנסיונות לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר, אבל עוד קודם לכן מגבירים בקבוצה את המאמצים במטרה להחתים את הקשר סטיבן כהן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

היום (ראשון), צפויה להתקיים פגישה בין הצדדים, כאשר העובדה כי כהן הוא שחקן חופשי שיכול להצטרף באופן מיידי לקבוצה, צפויה לזרז את החתמתו ברמת גן. הקשר מעריך מאוד את מאמנה של רמת גן, אלי כהן ולמרות שיש לו גם הצעות מבית"ר ירושלים והפועל עכו, הוא צפוי לחתום עוד השבוע במדי רמת גן. בקבוצה ינסו לצרף גם חלוץ נוסף ולא מן הנמנע כי אחד הזרים ישוחרר, כדי לפנות מקום לחלוץ זר.

סטפן דיאק שחקן הפועל ראשון לציון מול סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מעריך את אלי כהן ורוצה להצטרף. סטיבן כהן/ברני ארדוב

בתוך כך, הביעו בקבוצה אכזבה גדולה מהתיקו הביתי נגד הפועל חיפה. "שוב אנחנו מחמיצים ולא יודעים לנצח משחקים שנמצאים בשליטה מוחלטת שלנו", אמרו במועדון. כבר ביום רביעי מצפה לקבוצה משחק הגומלין נגד עירוני רמת השרון, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. ג'יבריל סידיבה, שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי לשוב להרכב, אלא אם יספוג הרחקה נוספת כאשר יעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות.

"אני חושב שהיינו חייבים לסיים את המשחק בחצי הראשון", אמר הקשר עומר בוקסנבוים, בהתייחסו להחמצות הרבות של הקבוצה, "ידענו שיהיה לנו קשה במחצית השנייה, כי אנחנו בתקופה של המון משחקים, השחקנים קצת עייפים ואין לנו כזה סגל גדול כמו שרואים אצל קבוצות בחו"ל, שאנחנו יכולים להשתמש בכמות שחקנים, אז זה היה טבעי שתהיה ירידה".

הקפטן, שעלה לשחק למרות פציעה וכאבים בשריר המפשעה, הוסיף: "חבל שלא ידענו לגמור את המשחק במחצית הראשונה, כי התחלנו ממש טוב את המשחק ושוב אנחנו מרגישים פספוס. למרות שלא השגנו ניצחון בית עדיין, חייבים להיות אופטימיים, העונה עוד ארוכה ודברים מאוד נזילים, אני מאמין שגם רצף הניצחונות יגיע מתישהו, נעשה בסופו של דבר עונה יפה ונעמוד במטרה של להישאר בליגה, שזה הדבר הכי חשוב".

הנהלת הקבוצה הודיעה שהכניסה למשחק רבע גמר גביע הטוטו נגד עירוני ניר רמת השרון ברביעי הקרוב תהיה חופשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן לפני נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בטוח שהניצחונות יגיעו. בוקסנבוים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully