וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם לקבוצות: מונטריי ואל אהלי בחצי הגמר

המקסיקנים הציגו כדורגל נהדר, גברו 1:3 על אולסן יונדאי מדרום קוריאה ויפגשו את צ'לסי. 1:2 למצרים על הירושימה המארחת

אליפות העולם לקבוצות, הנערכת בימים אלה ביפן, מתחילה לצבור תאוצה והבוקר (ראשון), נערכים שני משחקי רבע הגמר, רגע לפני ששתי הקבוצות הגדולות נכנסות לטורניר. במשחק הראשון, הביסה מונטריי המקסיקנית 1:3 את אולסן יונדאי מדרום קוריאה. אלופת צפון ומרכז אמריקה בשנתיים האחרונות הייתה גדולה על היריבה, שזכתה באליפות אסיה האחרונה.

המקסיקנים הציגו כדורגל שוטף כבר מהרגע הראשון ונהנו משער של חסוס קורונה מקרוב כבר בדקה התשיעית, בתום מבצע קבוצתי נהדר. המחצית השנייה הייתה שייכת לססאר דלגאדו, שבדקה ה-77 הכפיל את היתרון, בתום עוד מבצע קבוצתי פנטסטי של מונטריי, שהציגה כדורגל מרתק.

חסוס קורונה דרווין צ'אבס שחקני מונטריי המקסיקנית חוגגים שער. רויטרס
חסוס קורונה ודארווין צ'אבס חוגגים ניצחון קל/רויטרס

דלגאדו כבש את השני שלו והשלישי של המקסיקנים כעבור שבע דקות, הפעם במבצע יחיד מצוין וכדור מדויק לפינה. שתי דקות לסיום, הקוריאנים צימקו משער של לי קון הו, שתי דקות לסיום, אחרי טעות איומה של השוער ג'ונתן אורוסקו. מונטריי עלתה לחצי הגמר, שם היא תשחק ביום חמישי מול אלופת אירופה צ'לסי.

* במשחק רבע הגמר השני שנערך היום, גברה אל אהלי המצרית, אלופת אפריקה, 1:2 על הירושימה היפנית, שמארחת את האליפות. כבר בדקה ה-15 עלתה הקבוצה המצרית ליתרון, לאחר שאחמד פתחי החליף מסירות עם אל סייד חמדי, שנותר לבד מול השער וכבש. היפנים הצליחו להשוות עוד במחצית הראשונה, כשבדקה ה-31 חוסאם אשור הרחיק בצורה אומללה כדור קרן, והיסטו סאטו בעט בין רגליו של שוער אל אהלי ולרשת. שער הניצחון של המצרים הגיע בדקה ה-56, עם עוד בישול של אחמד פתחי. הפעם הכובש היה אבו טריקה, שבעט בין רגליו של השוער פנימה. אל אהלי תפגוש ביום רביעי את קורינתינאנס הברזילאית, שתהיה פייבוריטית ברורה.

מוחמד אבו טריקה, אל אהלי, חוגג עם חבריו. רויטרס
ניצחון על המארחת. שחקני אל אהלי חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully