וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי רובסון המנוח: "ידעתי שמוריניו יעזוב אותי, לא ידעתי שיהיה כזה גדול"

ערוץ ITV-4 הוציא סרט דוקומנטרי חדש על ז'וזה מוריניו, עם קטעים על "המיוחד" שנחשפים לראשונה, מהימים כעוזרו של בובי רובסון בברצלונה ועד כיבוש הפסגה עם ריאל מדריד

על ז'וזה מוריניו, מאמנה של ריאל מדריד, נעשו כבר מספר סרטי תעודה, אבל אף אחד מהם לא עדכני כמו הסרט החדש של ערוץ ITV-4 האנגלי. בסרט הזה משולבים ראיונות וקטעים שמעולם לא נראו קודם על המסך, כולל התייחסות של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון לאיש שהיה בעבר הנמסיס שלו, וייתכן שבעתיד יהיה היורש שלו באולד טראפורד.

"בעשר השנים האחרונות יש לי יותר תארים, יותר כסף ויותר תשוקה", אומר מוריניו בסרט, "יש לי יותר אמביציה לזכות משהיתה לי בעבר".

"לא ידעתי מילה בפורטוגזית כשהייתי בברצלונה, ולכן הבאתי את מוריניו", אומר סר בובי רובסון המנוח. "ידעתי שבאיזשהו שלב הוא יעזוב אותי. לא ידעתי שהוא יהיה כל כך גדול".

גם אנדרה וילאש בואש, שנחשב לחיקוי של מוריניו, מודה שאת ההשראה שאב מ"המיוחד": "ספק אם הייתי יושב פה אם הוא לא היה משנה את המדיניות ופותח את הדלת לכדורגל הפורטוגלי".

וכמובן, פרגוסון, שהיריבות שלו עם מוריניו החלה ב-2003/4, אז עבר אותו הפורטוגלי עם פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות. "הוא בא לאולד טראפורד וחגג עם הקבוצה. החגיגה שלו הייתה רגע מכונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully