וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תציע לנג'ובו פיצוי תמורת עזיבה

9.12.2012 / 9:33

לזמבי אין סעיף יציאה בחוזה. מחמאות לברוכיאן, סבע, אג'ידה וגביש, שאמר: "אנחנו מכוונים לחלק העליון של הטבלה"

one

בהפועל באר שבע ינסו להגיע תוך שבועיים להסדר עם וויליאם נג'ובו, שיוביל לעזיבתו. לזמבי יוצע פיצוי כספי תמורת עזיבה ובמועדון בטוחים שיוכל למצוא לו קבוצה אחרת בליגת העל, כשהאקסית עירוני קרית שמונה, כבר הוזכרה כאופציה. הזמבי, שבשבוע שעבר פורסם כי הוא בדרך החוצה, לא שותף אמש, למרות פציעת פטריק אוסיאקו, משום שאלישע לוי העדיף את לוטם זינו הצעיר על פניו. "עדיין לא קיבלנו החלטה סופית, אבל נג'ובו לא משחק כרגע. נראה מה עושים איתו ואיך מגיעים למצב שבו שני הצדדים יהיו מרוצים", אמרו בקבוצה.

דיא סבע, שנכנס אתמול כמחליף, הרשים ויתמודד על חולצת ההרכב לקראת המשחק בסכנין. במועדון מרוצים גם מהיכולת שמגלה אבירם ברוכיאן מאז התבוסה להפועל תל אביב. "השער שכבש מול רמת גן נתן לו הרבה ביטחון. זה יעזור מאוד לקבוצה בהמשך הדרך". אוסטין אג'ידה חזר להציג יכולת נהדרת ובמועדון זוקפים זאת בעיקר למאמן השוערים גיורא אנטמן, שמאז המשחק מול הפועל תל אביב שוחח עם השוער מספר פעמים, נתן לו גיבוי והשיב לו את הביטחון.

ערן לוי, שחקן בית"ר ירושלים, מול וויליאם נג'ובו, קשר הפועל באר שבע. מגד גוזני
בדרך החוצה. נג'ובו מול ערן לוי/מגד גוזני

"בזמנים הכי קשים של הקבוצה, אמרנו שאלישע לוי יצליח בטווח הארוך עם הדרך שלו. הוא ידע לשמור על חדר ההלבשה שלו בזמנים הקשים וייצב את הקבוצה. מי היה מאמין לפני חודש שנוכל לסיים את הסיבוב בפלייאוף העליון?", אמרו אתמול בבאר שבע, לאחר הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה, 0:1 על עירוני רמת השרון, שהוביל את הקבוצה למקום החמישי, לפחות באופן זמני.

בחדר ההלבשה פרצה שמחה גדולה בסיום, כשעודד גביש, שנגח את שער הבכורה שלו העונה, זכה למחמאות גדולות על היכולת. "אלונה ברקת כבר מזמן לא ערכה אסיפה לשחקנים, היא מרוצה מאוד מהקבוצה והמצב הזה לא היה כאן כבר שנים", הוסיפו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עודד גביש שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
זכה למחמאות. גביש חוגג את שער הניצחון/קובי אליהו

גביש, שהקדיש את השער לעידו אקסברד הפצוע, לרגל הולדת בנו השבוע, אמר: "הכי חשוב שיצאנו עם שלוש נקודות. אומנם זה שער חשוב, אבל אם היה נכנס שער בצד השני, החשיבות הייתה פחותה. המטרה שלנו מתחילת העונה הייתה להגיע לחצי העליון של הטבלה ולשם אנחנו מכוונים. בשנה שעברה הקבוצה נשארה במחזור האחרון, החליפו עשרה שחקנים וזה תהליך. התחלנו בתחילת השנה לייצב את הקבוצה ולא להפסיד משחקים. עכשיו אנחנו שומרים על זה וגם מנצחים משחקים ומנסים לייצר המשכיות".

גביש התייחס גם לתצוגה המרשימה של הקהל: "אין צורך להרחיב על הקהל של באר שבע. יש להם שיר שאומר ש'לכל מקום שהם באים הם עושים בלאגן'. הם גרמו לנו להרגיש פה בבית. אין קהל כזה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully