וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כשכולם הספידו אותנו, אמרתי שזה מוקדם"

8.12.2012 / 21:05

הפועל ב"ש חגגה ניצחון שלישי, 0:1 על רמה"ש: "אנחנו מייצרים מומנטום". נג'ובו בדרך החוצה. טבק: "ננסה להשתדרג בינואר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלונה ברקת סוף כל סוף יכולה לחייך קצת. הפועל באר שבע נמצאת בכושר נהדר והערב (שבת), השיגה הקבוצה מבירת הנגב ניצחון שלישי תוך שמונה ימים, 0:1 על עירוני רמת השרון. עודד גביש כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-37.

המאמן המנצח אלישע לוי, שרואה את קבוצתו ניצבת לפחות זמנית במקום החמישי, אמר בסיום: "אפשר לחייך. אמרתי כבר בתחילת העונה, כשכולם הספידו אותנו, שזה מוקדם מדי. היו משחקים ששיחקנו יפה והפסדנו את הנקודות. מה שאהבתי במשחק היום זה שגם בדקות הפחות טובות שלנו, עדיין עבדנו קשה כדי לשמור על היתרון וזה מראה על אופי. בסופו של דבר, אנחנו באים כדי לנצח ולא רק לשחק יפה. שלוש הנקודות האלה חשובות מאוד, אנחנו מייצרים מומנטום. אני חייב לומר לסיום מילה על הקהל שלנו, שהיה מדהים ומרגש ונתן לנו תחושה של משחק בית".

חגיגה גדולה נרשמה בסיום בחדר ההלבשה, כששחקני הקבוצה רוקדים. מי שהייתה מרוצה מאוד היא ברקת. במועדון אמרו: "גם כשהיינו בתקופה פחות טובה, אמרו שאלישע הוא מאמן מצוין, שעושה עבודה מצוינת. עכשיו הוכח שבטווח הארוך, העבודה שלו השתלמה". כפי שפורסם בשבוע שעבר, וויליאם נג'ובו נמצא בדרכו אל מחוץ לקבוצה. הקשר הזמבי היה בטוח שיפתח הערב, אך לוי שיבץ את לוטם זינו הצעיר על חשבונו. יש לציין כי השחקן הזר חתום לשלוש שנים, ללא אופציית יציאה ואם באר שבע תחליט לשחררו, היא תיאלץ להגיע עימו להסדר בעניין.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
כולם מחייכים בבאר שבע. אלישע לוי/קובי אליהו

מן העבר השני גם סופרים עד שלוש, אבל בתור ההפסדים. אחרי פתיחת עונה חיובית, רמת השרון מתקרבת לתחתית והמאמן בני טבק היה לא מרוצה: "אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה והעובדות מדברות בעד עצמן. יש לנו בעיה בכדורים הנייחים, אנחנו עובדים על זה באימונים, אך לצערנו במשחקים יש שחקנים שלא עומדים נכון ונראה מה עושים עם הנקודה הזו. דווקא המחצית השנייה שלנו הייתה טובה יותר, אבל זה לא הספיק לגולים. כולם מדברים על ינואר כמילת קסם, אבל אנחנו יודעים שאין קסמים. התקציב לא ממש גדול, אבל נשתדל להביא שחקנים, לבחון אותם ואולי למצוא שחקן או שניים שישדרגו אותנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully