וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "ההחלטה של כץ להמתין עוד ועוד תמוהה"

גורמים במועדון ממשיכים לבקר את הבעלים ("צריך לעשות זעזוע עכשיו, לא כשיהיה מאוחר"), שלא מתכוון לפטר את קלינגר

ספורט 2

למרות עוד משחק ללא ניצחון, לאחר התיקו 1:1 בקרב התחתית מול הפועל רמת גן, יואב כץ צפוי להשאיר את ניר קלינגר בתפקידו כמאמן הקבוצה. הבעלים של האדומים, שהחליט לתת לקלינגר קרדיט נוסף למרות מצבה של הקבוצה אחרי הדרבי, התאכזב מכך שהקבוצה לא ניצחה את רמת גן במשחק התחתית החשוב, אך לפי שעה לא מתכוון לפטר את המאמן. אלא שלמרות דעתו של הבעלים, גורמים במועדון עדיין סבורים שחייבים לבצע זעזוע בקבוצה, ואף צפויים לומר זאת לכץ בשיחות איתו.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
לעת עתה הוא נשאר בתפקיד. ניר קלינגר/מגד גוזני

בצד המקצועי, בחיפה היו מאוכזבים מהיכולת בחצי השעה הראשונה של המשחק, אך אהבו את המחויבות והיכולת במחצית השנייה. "תיקו שיקף את רוח המשחק", אמר גורם במועדון. בקבוצה ציינו לטובה את סטפן דנקוביץ', שערך הופעה טובה כמגן ימני.

דנקוביץ' צפוי להמשיך בתפקיד זה, כשגם דנילו ניקוליץ' רשם הופעה סבירה כמגן שמאלי, וייאבק עם עדי שלג על מקום בהרכב לקראת המשחק הקריטי מול מכבי נתניה במחזור הבא. כמו כן, בחיפה היו מרוצים מכך שמהראן לאלה סוף סוף כבש וכעת מצפים מהחלוץ שיצבור בטחון ויחזור ליכולת הטובה שלו מהעונה שעברה."מהראן שחקן חשוב מאוד במערך", אמר אחד השחקנים. "אנחנו חייבים אותו בכושר טוב להמשך הליגה".

אחרי שלושה חודשים בהם הוא מתאמן בקבוצה, עבר היום חוזהו של הקשר הצעיר שלומי אזולאי בבקרה והוא יוכל ליטול חלק במשחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ביום רביעי.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
סוף סוף יש לו סיבה לחייך. מהראן לאלה/קובי אליהו

"ההחלטה של כץ להמתין עוד ועוד תמוהה", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט, "אין לאף אחד בעיה אישית עם ניר, אבל ברור לכולם שלא הולך והקבוצה במצב לא טוב. נכון שהפער מהקו האדום לא בשמיים, אבל זה בדיוק הזמן לעשות זעזוע ולא כשנהיה במצב ממנו אי אפשר לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully