וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מבחינתי אני נשאר במועדון"

הפועל חיפה סיימה את הסיבוב במקום האחרון, אבל המאמן לא מתרגש: "מאוכזב מהתוצאה, מרוצה מהדרך". כץ: "ניר נשאר"

ספורט 2

הפועל חיפה נותרה גם לאחר המחזור ה-13, שסיים את הסיבוב הראשון מבחינתה, במקום האחרון בטבלה. האדומים צברו הערב (שבת) את הנקודה השמינית שלהם העונה, כשסיימו ב-1:1 באצטדיון הלאומי מול הפועל רמת גן. ישראל זגורי כבש לאורדונים (10), מהראן לאלה הציל נקודה עם פנדל מדויק (29).

מעמדו של המאמן ניר קלינגר מוסיף להיות בלתי יציב, אבל המאמן אמר לאחר המשחק: "מבחינתי אני נשאר במועדון. אני כמובן מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהדרך. במחצית השנייה, הצגנו שיפור לעומת הראשונה ואני מרוצה מאוד מהמחויבות של השחקנים במשחק היום".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
בינתיים אין זעזוע, למרות עוד משחק ללא ניצחון. קלינגר/מגד גוזני

בהמשך הערב צפוי כץ לשוחח עם המאמן. הבעלים, שלא חזה במשחק ממקום מושבו בארצות הברית, התעדכן דקות אחדות לאחר סיומו וקיבל מסרים מאנשי המועדון, כי הקבוצה אכן הציגה יכולת משופרת לעומת המשחקים האחרונים שלה. כץ יבקש בשיחה עם קלינגר לדעת בדיוק מה דעתו על היכולת המקצועית של השחקנים. ככל הנראה, כץ לא מתכוון לערוך זעזוע בעמדת המאמן, אך אם תהיינה התפחויות בנידון, הן יקרו רק לאחר השיחה בין השניים.

כץ אמר לוואלה! ספורט: "לא ראיתי את המשחק, אבל הבנתי שהיינו צריכים לנצח. תיקו זה יותר טוב מהפסד, אבל חבל שלא ניצחנו במשחק כזה". על השאלה האם מעמדו של קלינגר בסכנה, אמר הבעלים בקצרה: "ניר נשאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully