וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "אנחנו משחקים עכשיו בצורה שונה"

מערכת וואלה! ספורט

9.12.2012 / 7:30

חלוץ צ'לסי כבש עוד צמד תחת בניטס, ונגר התנצל על הצלילה של קסורלה, שיא שלילי לק.פ.ר ("מדהים"), גזענות בסוונסי

ספורט 2

פרננדו טורס השלים אמש (שבת) ארבעה ימים נהדרים מבחינה אישית. ביום רביעי החלוץ הספרדי כבש צמד ב-1:6 של צ'לסי על נורשלנד בליגת האלופות ואתמול הבקיע שני שערים נוספים ב-1:3 על סנדרלנד בחוץ, כשהשלישי של חואן מאטה מגיע אחרי בעיטה של אל ניניו למשקוף. בכך הגיע טורס לצמד מספר 13 בפרמיירליג, כמו פול סקולס, לואי סאהה ומתיו לה טיסייה.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי. AP
"אנחנו מתמסרים פחות בחלק האחרון של המגרש, ומשחקים שם בצורה יותר ישירה". פרננדו טורס/AP

אחרי שמצא את הרשת במשחק ליגה לראשונה אחרי 12 וחצי שעות, הספרדי ניסה להסביר: "אנחנו משחקים עכשיו בצורה שונה. אנחנו מתמסרים פחות בחלק האחרון של המגרש, ומשחקים שם בצורה יותר ישירה. זו הייתה תקופה ארוכה בלי שער. אנחנו תוקפים ויוצרים יותר עכשיו. בדרך כלל לוקח זמן להתרגל למאמן חדש, אבל שני המשחקים האחרונים העניקו לקבוצה ביטחון".

רפא בניטס, שמוגדר כמאמן הזמני של המועדון, הוסיף: "עבדנו מאוד קשה ואנחנו מוכנים. זה היה משחק טוב והופעה טובה שלנו. הרבה אוהדים שלנו הגיעו למשחק, זה היה מסע ארוך ואני מרוצה בשביל כולם. אני מאושר מהמועדון, מהקבוצה ומהאוהדים. כמובן שפרננדו כובש שערים זה טוב לנו. אנחנו רואים לאחרונה טורס עם הרבה יותר ביטחון ועם יותר אמונה, וכך גם הקבוצה. ניתחתי את התנועה ללא כדור שלו והוספתי כמה שינוים. חייבים לתת קרדיט לכל הקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. GettyImages
"ניתחתי את התנועה ללא כדור שלו והוספתי כמה שינויים. אבל חייבים לתת קרדיט לכל הקבוצה". רפא בניטס/GettyImages

במשחק נוסף אמש ניצחה ארסנל 0:2 את ווסט ברומיץ', משני פנדלים של מיקל ארטטה. על הראשון, לפחות, התותחנים צריכים להודות לשופט המשחק מייק ג'ונס. "היה אפס מגע", טען מנג'ר ווסט ברומיץ' סטיב קלארק. "אני לא יודע מה השופט ראה שם. ההחלטה הזו שינתה את גורל המשחק". מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, לא חלק עליו, ואמר בג'נטלמניות: "אני מצטער אם זה לא היה פנדל". לגבי המשחק של קבוצתו אמר הצרפתי: "היינו לחוצים וראו את זה. אבל יכולת להרגיש שהיינו מוכנים להילחם ובוודאות מוכנים לנצח".

מיקל ארטטה שחקן ארסנל. GettyImages
סטיב קלארק: "היה אפס מגע". ארסן ונגר: "מצטער אם לא היה פנדל". מיקל ארטטה חוגג אחד מהשניים/GettyImages

* עוד באנגליה: אוהד סוונסי נעצר אמש בעקבות קריאות גזעניות לעבר שחקן נוריץ' סבסטיאן בסונג. אחרי חגיגות השער הרביעי של נוריץ', שחקני הקבוצה התגודדו בשמחה, עד שאחד האוהדים החל לעשות תנועות של קוף לעבר בסונג. השחקן כמעט התעמת עם האוהד, אך נעצר על ידי חבריו. לאחר מכן בסונג סיפר על התקרית לשופט הווארד ווב, שדיווח למשטרה, שבסופו של דבר עצרה את האוהד על פי צילומים של צלמי עיתונות.

* קווינס פארק ריינג'רס קבעה שיא שלילי לפתיחת עונה בפרמיירליג, כשהשלימה 16 משחקים ללא ניצחון. השיא הקודם היה של סווינדון ב-1993/94, שכמובן ירדה ליגה בתום העונה אחרי שספגה 100 שערי חובה. לקבוצה יש 7 נקודות בלבד, ועם זאת היא מעט אופטימית, אחרי שתחת הארי רדנאפ רשמה שלוש תוצאות תיקו רצוף. הקפטן ריאן נלסון הודה ש"16 משחקים ללא ניצחון, זה בהחלט לא נעים. למען האמת, זה פשוט מדהים. אבל אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לצאת מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully